Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

mac eller pc


suzi-Q

Anbefalte innlegg

Og mac er faktisk nødvendigvis bedre enn pc og jeg synes synd på alle som ikke forstår det. Jeg har nettopp fått meg mac selv (bærbar, Powerbook G4 12-tommers) og jeg merker en utrolig forskjell fra pc (jeg har vært pc bruker i 10 år). Jeg kommer ihvertfall aldri til å bytte tilbake til pc igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Må bare få legge en gammel myte død her.. Hva tror dere er raskest til audio/video/applikasjoner av en ny G5 cpu eller en AMD Opteron/Athlon 64 X2 4800+ dual core? En av dem er faktisk raskere på SAMTLIGE områder. Går ut fra at de fleste vet svaret, hvis ikke så er det bare å google litt benchmarks ;)

En ting apple er flinke til, er å skape mac-fanboys. Som er veeeeldig slitsomme :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Mac er best på musikk og kunst' date=' pc er best på spill :wink:

Blir jeg halshugd nå? :P[/quote']

forsovet riktig, men spill er det eneste en pc duger for, skal du ha spill pc så for all del, kjøp en pc, men hvis du har 20 000 å bruke på data, invester i en ordentlig MAC , du får så utrolig mye mer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac er best på musikk og kunst' date=' pc er best på spill :wink:

Blir jeg halshugd nå? :P[/quote']

forsovet riktig, men spill er det eneste en pc duger for, skal du ha spill pc så for all del, kjøp en pc, men hvis du har 20 000 å bruke på data, invester i en ordentlig MAC , du får så utrolig mye mer igjen

Neinei, spill er ikke det eneste en pc duger til, men det er det den er best til - i forhold til mac. Mac er jo laget spesielt for kunstnere og musikere :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Føler litt for å fra denne tråden opp igjen, siden det har skjedd svært mye på mac-fronten i det siste. Noen som har fått testet de nye intel-iMacene? (Apple har jo også kommet med en annen intel-maskin; MacBook Pro, men denne har ikke kommet i salg ennå så den er sikkert ute av rekkevidde for de fleste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler litt for å fra denne tråden opp igjen, siden det har skjedd svært mye på mac-fronten i det siste. Noen som har fått testet de nye intel-iMacene? (Apple har jo også kommet med en annen intel-maskin; MacBook Pro, men denne har ikke kommet i salg ennå så den er sikkert ute av rekkevidde for de fleste)

intel imacen kommer ikke helt ennå. må nok vente noen uker der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac blir jævlig knotete for folk som ikke vet hva de driver med, har mac på skolen, og av og til er det 20 programmer gående i bakgrunnen fordi folk tror de har gått ut av dem når vinduet er borte. Da skal du faen meg høre sytinga om hvor mye mac suger. Har lyst til å investere i en av de nye intel-macene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac blir jævlig knotete for folk som ikke vet hva de driver med, har mac på skolen, og av og til er det 20 programmer gående i bakgrunnen fordi folk tror de har gått ut av dem når vinduet er borte. Da skal du faen meg høre sytinga om hvor mye mac suger. Har lyst til å investere i en av de nye intel-macene.

Da er de antakelig helt amatører. Etter en liten tilvenningsfase, sies det at mac er mye mer brukervennlig. Jeg har selv bestilt en intel imac, men har ennå ikke fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac er ikke knotete... Det er bare fordi man er vant til noe annet, men det tok veldig veldig mye kortere tid for meg å kunne mer på mac en hva jeg hadde lært på PCen opp igjennom årene..

Nå venter jeg barep å en intel ibook som jeg regner med skal kjøpes etter/samtidg amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte pc til 20k i fjor vår, den er jo fet og funker til alt! Men Windows er jo et sabla styr(Virus, virus ogatter f**ns virus)! Har linux også selvfølgelig men umulig å få til å funke med w-lan og bra ytelse på skjermkort o.l. De nye intel-macene får meg nesten til å angre på at jeg kjøpte det jeg kjøpt. Min neste datamaskin blir definitivt en mac. Hvorfor; Max OSX er verdens desidert beste oprativsystem...

(ps. dette sier jeg nå... vi får åpne denne posten i høst når Windows Vista kommer og se hva folk synes da:P)

Edit: Siden dette er et musikkforum kan jeg legge til at jeg simpelten elsker den nyeste versonen av Garageband! Det er helt fantastisk)

Endret av pholi90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.