Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

Jeg gjetter meg frem til at du ikke liker David Gilmour sin lyd på Division Bell touren eller Momentary Lapse of Reason touren heller da?

Han har kongelyd på begge, men han bruker faktisk EMG.

Nei,Division bell suger jo balle. Sammen med hele Pink Floyd igrunn,ikke sant Eddieboooy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å si: "Jeg liker ikke .... pga. ditt og datt" enn å si at "...... er drit".

Årsaken til at du har fått mye pepper i denne tråden, er rett og slett at du har kommet med noen skråsikre påstander som muligens ikke har vært ment som det, men slik du har skrevet det, blir det umulig å tolke det som noe annet. Du har også til tider hatt en litt hovmodig tone som det naturlig nok har skapt litt reaksoner. Noe av det mest usaklige, har jeg slettet bort, men det meste har jeg latt stå da jeg på en måte mener at du har bidratt sterkt selv til å havne i situasjonen.

Men jeg har alltid ment det subjektivt, selv om det kanskje ikke virka sånn. Jeg syns ikke EMG 81 er noe kult, derfor gidder jeg ikke å bruke det. PS. Når jeg blar tilbake i postene her, ser jeg at jeg har skrevet EMG der jeg har ment 81'. Jeg beklager forvirringen og ber om unskyldning for visse påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så mener jeg at diskusjonen om hvorvidt EMG har bra lyd eller ikke, er over. Dette går på personlige preferanser og smak og behag. Det kan man ikke enes om uansett.

Anse dette som moderering. Lurer litt på hvordan "warn"-funksjonen virker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har alltid ment det subjektivt, selv om det kanskje ikke virka sånn. Jeg syns ikke EMG 81 er noe kult, derfor gidder jeg ikke å bruke det. PS. Når jeg blar tilbake i postene her, ser jeg at jeg har skrevet EMG der jeg har ment 81'. Jeg beklager forvirringen og ber om unskyldning for visse påstander.

Godt råd, tenkt deg om før du poster.

Fint å se at du begynner å moderere deg litt, forhåpentligvis lærte du noe i dag. :)

Ser ut til at et par videoer jeg la ut til deg av en eller annen merkelig grunn har blitt moderert bort, men siden du er storfan av Eddie Van Halen, og ethvert fornuftig menneske er jo det, har jeg en liten overraskelse, på følgende låter bruker EVH EMG 81:

Summer Nights og Get up fra 5150, Pleasure Dome fra For Unlawful Carnal Knowledge-plata. EMG 81 i Steinberger-gitaren hans.

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hjem fra en liten tur på Peppes, og finner dette..

*Riste på hodet.. :lol:

Handler ikke denne tråden om en ESP- gitar, da?

:lol:

Tråden er i utgangspunktet utgammel, så trådstarter overlever sikkert ;)

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hjem fra en liten tur på Peppes, og finner dette..

*Riste på hodet.. :lol:

Handler ikke denne tråden om en ESP- gitar, da?

Er da mye mer spennende dette :D

Tror ikke det var en ordentlig ESP heller, bare en LTD!

Begynte å bli litt underholdende, men så viste det seg at det var en fjortis som prata om ting han overhodet ikke hadde peil på og da kan det unnskyldes litt

Hadde vært morsommere hvis det hadde vist seg å være en voksen person som var såpass ute.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt et offer for helt på trynet merkelig moderering. Kan noen begrunne hvorfor enkelte av postene har blitt fjernet? F.eks der hvor Amund linker til videoer hvor EVH bruker EMG81? Jeg mener.. Hvis det var verdig for å fjernes, så er det mye annet som skulle vært fjernet her og.

Vet også at man skal ta opp moderering utenfor det åpne forum, men nå er det altså ingen her som har skrevet at dem har moderert, så jeg har ingen å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.