Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg bare få en ting klart... Kan dere nevne noen av de påstandende mine som har gjort dere lam i hue? Jeg tror nemlig dere har misforstått noe av dette...

Du sa jo du var kjempeflink? Vi vil jo se bevis på dette når sånne påstander blir gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg bare få en ting klart... Kan dere nevne noen av de påstandende mine som har gjort dere lam i hue? Jeg tror nemlig dere har misforstått noe av dette...

Du er klar over at du har påstått at du kan drukne et medlem i dine gitar skilzzz, og vi har bare tatt utfordringen.

Og alle vet vel at jeg kan drukne deg i mine skillz.

:rolleyes:

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross min alder kan jeg vedde på at dine spilleferdigheter drukner i mine. PS. Jeg skryter vanligvis ikke!

"Jeg skryter vanligvis ikke"

Herlig komentar :D

Jeg håper at brukeren din og komentarene dine er gjort på kødd??

Du er jammen meg ute å kjøre..

Enn hvis man setter en til EMG oppå den andre EMG'en? Da spiller man vel dobbelt så dobbelt så dobbelt så fort?

Så lenge de er seriekoblet.

Ved en paralellkobling vil du bare kunne spille tilnærmet like fort.

En gang klarte jeg å spille like fort med en Suhr Doug Aldrich humbucker som med en EMG 81, må ha overgått meg selv da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du har påstått at du kan drukne et medlem i dine gitar skilzzz, og vi har bare tatt utfordringen.

Og alle vet vel at jeg kan drukne deg i mine skillz.

:rolleyes:

Jeg har ikke tatt noen opptak, men kan sikkert gjøre det iløpet av uka. Hadde faktisk tenkt å legge ut en film på youtube i nårmere tid så det passer jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg vi skal stoppe den meningsløse diskusjonen om EMG PU'er her i denne tråden. EMG er et populært pickup-merke og blir brukt av mange profilerte artister, men de er IKKE konstruert slik at man høres ut som om man spiller fortere enn man faktisk gjør. Ei heller høres alle med EMG's ut som Kirk Hammet. Ikke alle liker dem, men det er en helt annen sak, og det betyr ikke at de er dårlige.Hvis noen føler for å diskutere videre, lag en egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med ferdighetene deres når det gjelder gitar, da? Om dere er like slappe da, vinner jeg med ingenting...

Hvordan måler man ferdigheter på gitar forresten?

Er Jeff Beck f.eks dårligere enn Shawn Lane fordi han ikke spiller like fort?

Blir spennende å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.