Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

hva skjer hvis jeg teiper et par tre EMG til kassegitaren?

Det funker også, men det er bare halvveis så effektivt som om du slenger dem inni gitaren. Jeg har et hemmelig tips som jeg egentlig ikke ville avsløre, men la gå.. Om du bruker en EMG som plekter blir effekten mangedoblet! Men pass på, dette er veldig slitsomt for hånda, så vær sikker på at du har fysikken til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker også, men det er bare halvveis så effektivt som om du slenger dem inni gitaren. Jeg har et hemmelig tips som jeg egentlig ikke ville avsløre, men la gå.. Om du bruker en EMG som plekter blir effekten mangedoblet! Men pass på, dette er veldig slitsomt for hånda, så vær sikker på at du har fysikken til det.

Enn om du har en gitar som er lagd utelukkende av EMG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller hele den her:

Å vise til hva du påstår du kan spille funker dårlig, det blir bare patetisk.

Her er et par opptak jeg har gjort om du skulle lure. Klarer å lære meg coverlåter jeg og... :rolleyes:

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=769004&songID=9112134

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=769004&songID=9015758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å sette på en EMG til slik at gitarlyden blir snudd 360 grader rundt

EDIT: Nei se,da har jeg det problemet med at jeg ikke får hylelyder og låter helt likt Kirk Hammet igjen :(

Endret av KAARVAAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er VI som stekes! :D

Herregud, du må jo være så umåtelig tømt for hjerneceller at du ikke har noen som helst anelse om når du skal innse at du tar feil, og heller bare fortsetter å krangle med en hel del folk som har god peil på hva dem snakker om.(Jeg snakker ikke om meg selv nå) Og attpåtil tror du at du griller dem?

Vi sitter å ler temmelig godt av deg her, nå.

Hvordan er det med ferdighetene deres når det gjelder gitar, da? Om dere er like slappe da, vinner jeg med ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder vel strengt tatt med "EMG får deg til å spille dobbelt så fort"-vitsene nå.....

Men det gjør jo ikke det! har 6 stk på baksiden av kassegitaren nå og låter like kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.