Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

Utrolig til of-topic poster her da?

Han sier selv at han er fornøyd med hvordan den ser ut, og det er han som skal kjøpe, ikke dere.

er dåg enig med at den er ganske overpriset, nesten det samme som BCrich konseptet, du betaler mye for hvordan de ser ut. Selv synes jeg at EMG-HZ er knall til trash og heavy. Det her er nok mitt i blinken for deg, MEN det er en lite alsidig gitar. Med kun bridge pickup synes jeg man har problemer med å spille clean greier. Er selv ganske avhengig av en bridge og en neck pickup når jeg skal spille annet en pur heavy musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har blitt et offer for helt på trynet merkelig moderering. Kan noen begrunne hvorfor enkelte av postene har blitt fjernet? F.eks der hvor Amund linker til videoer hvor EVH bruker EMG81? Jeg mener.. Hvis det var verdig for å fjernes, så er det mye annet som skulle vært fjernet her og.

Vet også at man skal ta opp moderering utenfor det åpne forum, men nå er det altså ingen her som har skrevet at dem har moderert, så jeg har ingen å spørre.

Det er jeg som har moderert noe i hvert fall, og det er nok mulig at vel mye ble røsket med i viraken. Klippene med emg's kan du jo legge opp igjen. Denne tråden er langt unna å kunne reddes uansett :P , men unngå direkte personangrep og mobbing, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen begrunne hvorfor enkelte av postene har blitt fjernet? F.eks der hvor Amund linker til videoer hvor EVH bruker EMG81? Jeg mener..

Ja er det i det hele tatt lov å moderere bort EVH på et gitarforum? Blasfemi. Tror vi må dra frem paragraf 142 her ass..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen rydde bort de utrolig useriøse inleggene? tror ikke trådstarter er interessert i å høre folk som flamer andre gitarister og folk som prater om hvor stygg de synes gitaren er.

Jeg tenker trådstarter har kjøpt gitar eller fått svar når posten er over 5 mnder gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen rydde bort de utrolig useriøse inleggene? tror ikke trådstarter er interessert i å høre folk som flamer andre gitarister og folk som prater om hvor stygg de synes gitaren er.

Denne tråden er langt unna å kunne reddes uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.