Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

Du er tøff, og ikke har du fått med deg et kvekk! Jeg har ikke sagt noe om tid, bare at alle som spiller "super fort" Bruker EMG, nettopp fordi de luker bort det kule og lar det raske (som noen av dere definerer som kult) bli igjen.

Nå får du gi deg, det er åpenbart for alle at du ikke vet noe som helst om dette, alt du sier om dette er bare tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn hvis man setter en til EMG oppå den andre EMG'en? Da spiller man vel dobbelt så dobbelt så dobbelt så fort?

Bare hvis du gjør det på både neck og bridge. Hvis ikke spiller du fortere igjennom den ene posisjonen enn den andre, og da blir det veldig rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tre passive pickups i gitaren min,går det 3 ganger så tregt da?

og hvis jeg skifter til aktive så spiller jeg altså 6 ganger så fort som normalt?

hva skjer hvis jeg teiper et par tre EMG til kassegitaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er VI som stekes! :D

Herregud, du må jo være så umåtelig tømt for hjerneceller at du ikke har noen som helst anelse om når du skal innse at du tar feil, og heller bare fortsetter å krangle med en hel del folk som har god peil på hva dem snakker om.(Jeg snakker ikke om meg selv nå) Og attpåtil tror du at du griller dem?

Vi sitter å ler temmelig godt av deg her, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens kongen av overtonerallekanfåpåhvilkensomhelstgitar? Gå og legg deg, du høres trøtt ut:) Skal vi avslutte denne samtalen, eller vil dere godstekes en stund til?

Hvilke overtoner er det du mener da? Rimelig sikker på at Zakk Wylde kan produsere overtoner de fleste steder det går an, og på de fleste måter. (Han gjør det jo pokkermeg hele tida, noe som i mine øyne er litt irriterende)

Jeg er slettes ikke trøtt! Kan holde på å hele natt jeg :lol: Klar for steking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.