Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

1 time siden, Alfi27 skrev:

Endelig har alt stæsjet ankommet, tenker å legge til en minipedal av et slag mellom Polytune og Archer også er ikke Friedman helt garantert plass på brettet; må teste litt til 1f914.png

A48D0E99-11AE-41D9-B935-FBB4F1799484.thumb.jpeg.def27287fddcdd84aa185d076162d230.jpeg

La oss snakke litt når du finner ut at du ikke trenger den Dirty Shirley’n ☝?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Æljen said:

Sånn ser det ut her nu. 
Den blanke med 4 knotter er Keeley comp og den andre blanke er EPBooster.
Lehle P-Split og PP2 Power under brettet.

Pedalbrett2 aug2018.jpg

Kult å se en annen Josh Smith Tremolo. Den pedalen er sjef; digger å ha to switchbare innstillinger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Alfi27 skrev:

Endelig har alt stæsjet ankommet, tenker å legge til en minipedal av et slag mellom Polytune og Archer også er ikke Friedman helt garantert plass på brettet; må teste litt til 1f914.png

A48D0E99-11AE-41D9-B935-FBB4F1799484.thumb.jpeg.def27287fddcdd84aa185d076162d230.jpeg

Fint utvalg! Men skal vi vedde om du kommer til å handle et større brett så fort du begynner å dra med det der ut på spilling? :) 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KristianF skrev:

Fint utvalg! Men skal vi vedde om du kommer til å handle et større brett så fort du begynner å dra med det der ut på spilling? :) 

Haha nja, jeg tror nok heller det går andre veien i så fall... Har alltid vært minimalist på effektfronten og har diskutert lenge med meg selv om jeg kan rettferdiggjøre et såpass "svært" brett ?

Hadde strengt tatt klart meg helt flott med dette her også ?

C1B7EEF8-B6C0-4808-87F8-B457138ECA00.thumb.jpeg.42e8f131cdc77c66b64222b83d54b352.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å få bukt med to besettelser:

1. Tvangstankene som sier at hver kvadratcm av brettene mine må være fylt (pedal-tetris)

2: Idéen om at brettet må være super-allsidig, med tilgang til allverdens lyder i stedet for å identifisere hva jeg faktisk bruker og blir inspirert av.

Så nå er det solid nedstrippet, og det er faktisk litt luft mellom pedalene (gisp). Jeg har kvittet meg med både en Line6 M5 og en Keeley Super Mod Workstation, og den eneste modulasjonen på brettet nå er en tremolopedal. Kompresjon, diverse boost og vreng, amp-modeler, tremolo og delay/reverb. Vi får se om det holder ;)

vSYaJ3u.jpg

 

RV-6 reverbpedalen som står på brettet er "effektreverben" min, med modulasjon og lange trails. Jeg har gjemt en HoF Mini som alltid står på under brettet med en litt mer subtil romklang :P

PdmLnS4.jpg

Endret av Naigewron
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
På 11.8.2018 den 12.11, KristianF skrev:

Alf: tenkte mest på størrelsen på selve brettet. Som Naigewron er inne på, tettpakkede og symmetriske brett er kjempegreier for å tilfredsstille ens iboende nevroser, men krise så fort man tar det ut på spilling. Been there, stadig vekk...

Du hadde visst rett, jeg er ikke den pedalmotstanderen jeg en gang var så det ble et Classic Jr ?

Her er siste revision, hele nedre rekke + Flint er på plass eller bestilt. Håper bare Marvel Drive klarer å matche La Grange, den har ikke kommet på plass enda... 

964F9EB5-F64F-4A12-92E0-CFDA5A73F16A.jpeg.87709565e2ee3d5910671071d646cd2b.jpeg

Endret av Alfi27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WelhavenT skrev:

Har lyst på en Boss DC-2W, men har ikke plass på noen av brettene 1f61d.png Har allerede en CE-2 på bortebrettet. Hjemmebrettet har to phasere, så kanskje plass der MXRen står. Selv om det er fett med phaser etter vreng også 1f914.png

845F043D-5D55-42AA-83F8-D5DB11503047.jpeg

Hvis det er det brettet du sikter til, så er det bare å skaffe EBS lavprofil kabler så har du lett plass til en DC-2w ;) 

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.