Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en kabelsamler på jula som jeg monterte selvklebende buntebåndsanker på. Med en sånn løsning er det enklere å få løsnet kabler ved utbytting av pedaler enn med bruk av strips.

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Aphelion said:

Er det noen norske sjapper som selger strømledninger til Cioks strømforsyning? 4sound får ikke tak i de lenger, visstnok.

Vintagegitar.no

De er ikke på nettsidene deres, men bare send dem en mail.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet inn et Pedaltrain Novo 24 og en Cioks DC10 her, så har hatt den store pedalbrettbyggedagen:). Fornøyd så langt, skal leke litt mer med rekkefølgen før det er 100%. Noen som vet om man kan kjøre 10 stk 9v uttak på DC10? 

C9FB771A-C997-4D89-B3BB-3BFDAEDCDAB3.thumb.jpeg.1bc3a49cb21f3768c9221dcbfb3edfb3.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 23.06, Griffin skrev:

Nytt brett... ganske ryddig oppsett. 1f601.png

Solgte unna alt jeg hadde av amper, pedaler og gitarer for å koste på meg denne fordi de sa denne var alt jeg trengte 1f914.png

EF28F110-757F-45B3-A326-B0F852FD46ED.jpeg

Så... testet litt tre Helix presets basert på den famøse Placater (Friedman BE100) ampmodellen og sammenligna mot en Friedman profil på Kemper. Litt «underwhelmed» på begge unitene, men kanskje dere klarer plukke hva som er Kemper og hva som er nærmest the real thing?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Blix skrev:

Det låt litt slapt, du kan lure mye mer sprut ut av Placater når du blir kjent! :)

 

Her et kjapt riff med tele:

 

 

Får ikke anledning til å høre på det nå, men jo... mulig det. Har tre presets fra proffe lydteknikere her samt profil fra The Amp Factory... rett i lydkort uten noe farging... tror bare jeg må innse at det låter ræl... så får jeg prøve å finne noe som passer meg i stedet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med den årlige omkalfatringen. Veldig, veldig fornøyd med pluggene til Evidence Audio, beste solderless-systemet jeg har vært borti. 

Ut: Timmy, DS-1, Univox Super-Fuzz

Inn: Bit Commander, Uni-vibe, DM-2, Nobels ODR-1, Broadcast, loop switcher

8FC2C390-5DB7-4862-839E-7141A8AE90F4.thumb.jpg.2dab777dc41735017d144dce62badd17.jpg

  • Liker 6
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.