Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan man kvitter seg med forumitter


Gubbe

Anbefalte innlegg

Kanskje man skal endre tittelen på tråden til "Hvordan kvitte seg med forumet". 

 

Det er i første rekke et forsøk på galgenhumor.

Jeg har tidligere skrevet før at vi har to valg, betale, eller være uten forum.
Det er helt klart lettere for meg å se det som har hatt mulighet til å følge med på besøkstall og aktivitet, samt være med på moderatordiskusjoner.
Det er ikke min mening å henge ut noen eller noe, men det er faktisk ikke så vanskelig å rive ned noe som vakler.

Endret av CastorFiber
  • Liker 1
  • Takker 2
  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å være destruktiv eller "rive ned noe som vakler", men vektlegger åpenhet og transparens rundt økonomiske forhold når jeg skal vurdere om jeg vil støtte ulike initiativ økonomisk (jeg har i flere år gitt 10% av inntekten til initiativ/organisasjoner jeg støtter). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, nikotro skrev:

Jeg ønsker ikke å være destruktiv eller "rive ned noe som vakler", men vektlegger åpenhet og transparens rundt økonomiske forhold når jeg skal vurdere om jeg vil støtte ulike initiativ økonomisk (jeg har i flere år gitt 10% av inntekten til initiativ/organisasjoner jeg støtter). 

Det er snakk om 200 kr...Eller 100 om det blir for dyrt. Du trenger «transparens» for å se hvor de enormt store pengesummene blir av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, nikotro said:

Jeg mener at alle som ber om penger til ulike formål bør være åpen om hva pengene går til. 100 eller 200 kan bli en del dersom det er mange som gir:-)

Et synlig regnskap som viser inntekter, driftsutgifter og administrasjonskostnader kan være fornuftig ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Naigewron skrev:

Tja, står ikke og forteller vitser akkurat, men de får som oftest noen kroner

Så bra. Godt å høre at humor ikke er det viktigste for deg når bøssebærerene kommer😊

Edit: For min del er det forresten helt greit om humor er viktigst. Det får den enkelte gjøre som den vil.

Endret av nikotro
Tilleggstekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kvitte seg med et forum? 

"Forumet stenges 14 Mai. Helgen rundt 5 Mai vil jeg gjøre siste opprydding med tilbakebetaling til Støttemedlemmene. "

Så om noen her vil prøve seg på å drifte et forum uten kostnader, er det bare å trå til. 

  • Liker 1
  • Forvirret 1
  • Trist 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, germaniumkid skrev:

Hvordan kvitte seg med et forum? 

"Forumet stenges 14 Mai. Helgen rundt 5 Mai vil jeg gjøre siste opprydding med tilbakebetaling til Støttemedlemmene. "

Så om noen her vil prøve seg på å drifte et forum uten kostnader, er det bare å trå til. 

Dette var triste greier 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.