Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan man kvitter seg med forumitter


Gubbe

Anbefalte innlegg

Hmm... Ok. Trist det må gå den veien da, men det er jo opp til den som sitter med eierskapet å kjenne på hva som blir riktig.

Men hva nå? Legges facebooksiden ned også? Vil folk herfra begynne å gjøre den noe mer aktiv?
Skulle det ha blitt startet en ny facebookside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, space skrev:

Ja men for faen da... 

Gått i full krenk-mode? 

DKN11BPX0AAz4da.jpg

Hva tenker du at jeg har skrevet som tyder på at jeg har opplevd å være krenket?

Jeg har ytret min mening og mener at det har vært innenfor retningslinjene for forumet. Det kan da ikke være slik at min og noen få andres ytring skal føre til at man velger å stenge ned forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nikotro skrev:

Hva tenker du at jeg har skrevet som tyder på at jeg har opplevd å være krenket?

Jeg har ytret min mening og mener at det har vært innenfor retningslinjene for forumet. Det kan da ikke være slik at min og noen få andres ytring skal føre til at man velger å stenge ned forumet.

Var et stikk til eier, ikke deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, germaniumkid skrev:

Så om noen her vil prøve seg på å drifte et forum uten kostnader, er det bare å trå til. 

Jeg kan ikke se at noen har sagt noe om at det ikke er kostnader forbundet med å drifte et forum. Det som er litt synd i denne saken er at man ikke kan være åpen om den økonomiske situasjonen, men heller velger å stenge ned, selv om det tidligere er sagt at driften videre fremover er sikret. Er det så farlig å legge frem dette? 

Jeg synes heller ikke at det er rettferdig overfor de som har gjort en betydelig innsats her, at eier uten videre stenger det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CastorFiber skrev:

Kanskje han bare er lei av slike kommentarer som dukker opp i denne tråden, og at han har gått i minus på forumet i lang tid? Summen vet jeg , men det er ikke noe som er min jobb å fortelle.
Det er ikke forbudt å ombestemme seg.

Det er synd at han stenger forumet fordi han er lei kommentarer.

Edit: Det er også synd at EN alene kan stenger ned forumet pga kommentarer vedkommende ikke liker.

Endret av nikotro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.