Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt siste prosjekt - Selger det jeg har og tar vare på det beste og bygger.


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
22 timer siden, Rottenikken skrev:

Hei. Jeg tar en titt innom forumet selv om jeg har lagt opp. Nøtta er fin på halsen nå. Jeg har sett på den nå. 

 

image.jpeg

Nei, det er den ikke. Du har som du skriver etterpå her tatt nytt bilde i håp om å skjule skavanken. Se på strengeløp i forhold til kanten på gripebrettet, som @brekkvasselven skriver.

Synes forøvrig lite om måten du opererer på nå, trick-posting er en uting og faller bare tilbake på deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Hvis det var bildet som gjorde at det så skjevt ut før, kan det jo like gjerne være bildet som lurer meg nå, men som andre har påpekt, ligger lav e-streng nesten utafor gripebrettet. Det betyr problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er ikke fornøyd. Jeg har tatt av halsen og lagt den for salg. Jeg skal sette på en brukt warmoth hals siden gitaren er verdt det med tanke på hardware og elektronikk og body. En brukt standard warmoth Strat neck er det jeg skal ha med rosewood og maple i vintagegul. Denne gitaren har så langt kostet meg ca 8-9000kr så jeg vil ha en ekte warmoth hals på. Ikke ny, det har jeg ikke råd til. Ikke noe CBS men jeg må ha LOGO!!! Det skal stå Warmoth Partsocaster på i fenderstyle skrift. 

Jeg antar at en brukt warmoth hals har bra og riktig filt beinnøtt også...

image.jpeg

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir maple. Jeg fikk en bedre ide enn warmoth. Jeg får en håndlaget hals med ferdig filt beinnøtt laget av en dyktig gitarmaker ny på bestillng. Det koster bare 80-120 euro og er innenlands. Det er canadisk lønn. Jeg skal ha halsen skikkelig tøff med satin finish og sorte square dots. Men Logo må jeg ha. lurer bare på hva det skal stå - Helge Customstrat kanskje??? Han experten i Belgia som skal sette opp det jeg ikke kan mente dette var skikkelig kvalitet så Customstrat passer bra. Med custom så forventes jo kvalitet, sier dere så...

Med nok oppsett og filing og alt som kan settes opp så mente han i Beliga at han fint kunne få den i Fenderkvalitet, kanskje som en USA med forbedret hals grunnet nesten bare Fender USA deler og jeg jeg har gjort god nok jobb til det.

Det jeg kan forvente av Warmoth og Fender er det samme som jeg kan forvente her av hals. Jeg har handlet der før.

 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Rottenikken skrev:

Jeg er ikke fornøyd. Jeg har tatt av halsen og lagt den for salg. Jeg skal sette på en brukt warmoth hals siden gitaren er verdt det med tanke på hardware og elektronikk og body. En brukt standard warmoth Strat neck er det jeg skal ha med rosewood og maple i vintagegul. Denne gitaren har så langt kostet meg ca 8-9000kr

image.jpeg

Nå har du snart brukt like mye som en flunkende ny USA strat koster...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.