Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt siste prosjekt - Selger det jeg har og tar vare på det beste og bygger.


Anbefalte innlegg

En ny oppdatering - neck pickupen er ødelagt. Jeg prøvde gitaren ordentlig for første gang i dag. Jeg må raportere noe nytt. Neck pickupen er ødelagt på den måten at fordi jeg har Texas special i både bridge og neck pososjon men fat50's i middle så er den så sykt rått bra i middle og bridge at Texas special i neck posisjon blir så dårlig sammenlignet at den kan kalles ødelagt og ubrukelig. Jeg er rådet til strat69 i neck. Til dere som bygger strat - Texas special i bridge og fat50's i middle kan jeg garantere for. Så får vi se hvordan Strat69 blir i neck. Men det er ikke synelig så det kommer ikke i tråden med foto. Det blir en god stund til jeg bytter pickup men jeg skal det.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere misforstår. Pickupen er verken koblet feil eller er ødelagt. Jeg syntes ikke den passer sammen med de andre lenger fordi den har altfor lite output når jeg satte i Fat50's i midten. Da fikk jeg den beste fra Texas Special i bridge, den beste fra Fat 50's i midten og neck Texas pickup ble kjedelig da. Den passer ikke lenger inn. Jeg er, som jeg skrev, anbefalt Strat69 i neck. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rottenikken skrev:

En ny oppdatering - neck pickupen er ødelagt. Jeg prøvde gitaren ordentlig for første gang i dag. Jeg må raportere noe nytt. Neck pickupen er ødelagt på den måten at fordi jeg har Texas special i både bridge og neck pososjon men fat50's i middle så er den så sykt rått bra i middle og bridge at Texas special i neck posisjon blir så dårlig sammenlignet at den kan kalles ødelagt og ubrukelig. Jeg er rådet til strat69 i neck. Til dere som bygger strat - Texas special i bridge og fat50's i middle kan jeg garantere for. Så får vi se hvordan Strat69 blir i neck. Men det er ikke synelig så det kommer ikke i tråden med foto. Det blir en god stund til jeg bytter pickup men jeg skal det.

Skjønner ikke hva som er å misforstå. Det er én person som har sagt at den er ødelagt, og det er deg.
Ønsker du å formidle noe annet, kan du ikke starte opp med å skrive at den er ødelagt, og forvente at vi skal oppfatte noe annet.

Da får du skrive at den ikke passer sammen med resten, og ikke at den er ødelagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt forvirra av trådene dine rottenikken.. Hva med å tenke seg litt om før en poster?Skjønner du syns dette er spennende, men gjør deg selv en tjeneste å lytt til rådene du får, trekk pusten,slapp av, å skriv så folk skjønner hva du ønsker å formidle.. ;-) Ps: Dette er ikke mobbing, men bare et vennlig råd :-) Flott gitar forresten:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boston nøtt. Men gitaren er ferdig nå. Jeg skal bytte pickup i halsposisjon i fremtiden. Og den skal settes opp av en proff. Jeg har planer nemlig. Jeg fant ut i kveld hva det koster å bygge LEGObilen min med over 4000 deler som er fjernstyrt. Jeg skal gjøre den ferdig først og prøve å  selge den for 900€ som ny så fort den er ferdig. Det blir en investering. Den koster ca 1100€ å bygge.

Jeg får profft oppsett av denne gitaren så den blir super for pengene for LEGObilen.  Når LEGObilen er solgt så skal en proff i Belgia lage en nøtt i bein for meg eller jeg bestiller en ny håndlaget tilsvarende men bedre hals, og sette opp Denne gitaren 100% så den kan tilsvare en Fender. Jeg skal rådføre meg da...

 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh, hjelp meg RN. Det er nok et sted jeg går feil. Altså, du skal bruke de 200 du går i minus på LEGO bilen til å få et profft oppsett på gitaren din? Det er vel i utgangspunktet en dårlig investering og investere i tap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.