Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jazzmaster kropp: Trenger tips til å finne!


Anbefalte innlegg

Når man er så flink til å skrive tittel på tråden sin som meg, så blir det plutselig vanskelig å fylle tomrommet her. Så derfor skriver jeg litt svada og synsing før jeg velger å gjenta meg selv: Jeg trenger altså tips til hvor jeg kan finne Jazzmaster kropp der ute i verden, helst som kan customiseres, og ikke hos Warmoth.
Om den ikke kan customiseres bør den ha ganske åpen cavity for å kunne spise forskjellige pickups. Warmoth funker jo egentlig som en kule, men der kan man ikke velge å ha helt åpent under plekterbrettet slik som på enkelte stratoser.

God fredag og for de som trenger det; cat tax:

Felix-The-Cat-Playing-Guitar-ys56317.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet kroppene til GFS men de har ihvertfall swimmingpool-routing og strat trem som alternativer om du er på budsjett. Ellers har Eyguitarparts billige Jazzmasterkropper i standardformat. 

Rutters, som nevnt, er et godt alternativ, ellers er jo Musikraft også good shit hvis man tenker kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marc Rutters høres i utgangspunktet "dyrt" ut, typ at jeg likevel kan gå for Warmoth i så tilfelle. Eller skuer jeg byggeren på hårene?

GFS så jo egentlig lovende ut på alt annet enn hals! EY hadde ikke unfinished (glemte vel å spesifisere det når jeg tenker meg om), men de hadde mye morsom hardware i diverse antikk-utførelser, så begge tipsene kom godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.