Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

De fleste SG på Finn - til bra pris- blir kjøpt av meg......Jeg føler tross alt det er min plikt å holde SG og Superstrat trådene i live .

Er vel kun den svarte SG Standard med batwing jeg har kjøpt på finn i det siste...hadde ikke en slik og prisen var lav så....viste seg å være veldig bra ( etter en del fiksing)  og  SD 59 pickups låter bra .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god info! Skal følge litt med.. fikk plutselig lyst på SG nå ?

Syns Standard med block inlays ser finest ut, eller crescent moon. Får følge litt med fremover :) Har faktisk aldri spilt på en SG heller, aner ikke hva jeg skal forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du på 4Sound og prøver en 2018--jeg nettopp en SG Standard 2018 og var positivt overrasket faktisk . Block inlays på SG Standard finner du vel bare på de gamle 70 talls trodde jeg.

Min favoritt SG her er fra 72-73 - Ebony unbound fretboard- Block inlays og inlay på 1ste bånd - meget smal hals med under 40mm nut  - utrolig bra sustain i denne og . Prøver å få tak i flere av disse som kun ble laget i 2 år visstnok .

DSCN9515.JPG

DSCN9470.JPG

DSCN9474.JPG

DSCN9480.JPG

DSCN0260.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
9 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Vakreste SG gitarist jeg har sett.....spillinga...vellll ...men det duver då fint .

 

Har tilbragt noen timer på YT med å stirre på de hornene der jeg også. Uten lyd, vel å merke.

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.