Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Jeg så på den Trucks SG , men hater de uten pickguard og får meg ikke til å skru hull i en slik for å montere et  . Unansett trodde jeg de var helt like SG 61 Ri  og har en slik fra før av .

57 Classics syns jeg låter bedre i LP med mapletop enn SG med ren mahogny . I LP Trad med baked Maple fretboard og uten covers syns jeg de er veldig bra . I SG syns jeg SG Standard jeg har med Dimarzio 59 pickups låter bedre enn SG 61 2006 - Syns nesten den SG Standard 2005 er generelt bedre gitar og , men noe  tykkere hals .

Jaja jo mer gitarer jeg får jo mer syns jeg de "lever sine egne liv" . Dvs de er egne individer uansett om de er samme modell .

Har ´61 Reissues like stor headstock som Derek Trucks-signaturmodellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Nytt konsept - Black Thursday SG !

 

IMG_5769.JPG

 

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

IMG_5770.JPG

Det er noe med helsvarte gitarer som tiltrekker meg. Veldig tøft! ? Kunne gjerne satt på noen knotter på den i midten da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Audun skrev:

 

 

Det er noe med helsvarte gitarer som tiltrekker meg. Veldig tøft! 1f60e.png Kunne gjerne satt på noen knotter på den i midten da... ;)

Den midten har tophats liggende klar . Har bilder men de er alltid for store for forumet......mas mas mas .

 

vbhgrtyuj.png

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gahr skrev:

Er noe mistenkelig kjent med den midterste der.1f600.png

Den er  "fikset" .

Pickguarden med de digre hvite kantene ble for drøy -fikk vondt i øynene -  måtte "age" det hvite . Ville først sette i et annet brett , men da viste skruehulla mellom pickups . Aged et nytt truss cover i samme slengen og  nye tophats.De kjipe små svarte går bare ikke . Polerte fronten av  kroppen litt . Var way too high nut så den er fikset og ørlite lavere strenger . Truss var justert bra  . Pickupa var for nær strengene - det dreper sustain på SG ( som ikke har allverdens sustain) , så de ble justert ned til sustain bedret seg .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Den er  "fikset" .

Pickguarden med de digre hvite kantene ble for drøy -fikk vondt i øynene -  måtte "age" det hvite . Ville først sette i et annet brett , men da viste skruehulla mellom pickups . Aged et nytt truss cover i samme slengen og  nye tophats.De kjipe små svarte går bare ikke . Polerte fronten av  kroppen litt . Var way too high nut så den er fikset og ørlite lavere strenger . Truss var justert bra  . Pickupa var for nær strengene - det dreper sustain på SG ( som ikke har allverdens sustain) , så de ble justert ned til sustain bedret seg .

Hva gjorde du for "age" plekterbrettet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.