Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Gitarene står overalt . Jeg ryddet litt på "lageret" i går . Slik at jeg finner de i hvert fall . Heldigvis har jeg kun opp mot 10 amper og flere skal ikke inn før noen går ut .

Kona ble sendt ut for  noen år siden , så da det ble null renter i banken og jeg forstod at hjerteinfarktet er "rett rundt hjørnet" så kozer jeg meg før alt raser i Norge . Så nå kozer jeg meg med kattene, gitarene og trening stort sett .

I stua noen titalls - badet 3 stk ( dujser i et annet bad ) - prøver å rydde litt på soverommet og der det står det noen titalls og . Vel å merke har jeg 3 leiligheter i huset , men det er trangt nå , så hadde vært greit med et litt større hus innen noen hundre meter i et litt roligere område enn jeg er nå .

Familien kaller meg bare hoarder..............Whatever sier jeg - de sitter med 5 mill i gjeld nå - jeg hadde betalt all gjeld  når jeg var 45 år heldigvis . Ellers hadde jeg nå vært personlig konkurs og bodd i et lite rom antakelig .

Ja jeg er litt skuffet av dere - kjøp mer 80 s Superstratter og SG`er . Dere er jo flinke på Fender - LP og " hipster gitarer " . Jeg føler på en måte at jeg "redder" gamle gitarer nå . Det blir i hvert fall et helv.... salg når jeg dør ! Hehehehe .

  • Liker 4
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Gitarene står overalt . Jeg ryddet litt på "lageret" i går . Slik at jeg finner de i hvert fall . Heldigvis har jeg kun opp mot 10 amper og flere skal ikke inn før noen går ut .

Kona ble sendt ut for  noen år siden , så da det ble null renter i banken og jeg forstod at hjerteinfarktet er "rett rundt hjørnet" så kozer jeg meg før alt raser i Norge . Så nå kozer jeg meg med kattene, gitarene og trening stort sett .

I stua noen titalls - badet 3 stk ( dujser i et annet bad ) - prøver å rydde litt på soverommet og der det står det noen titalls og . Vel å merke har jeg 3 leiligheter i huset , men det er trangt nå , så hadde vært greit med et litt større hus innen noen hundre meter i et litt roligere område enn jeg er nå .

Familien kaller meg bare hoarder..............Whatever sier jeg - de sitter med 5 mill i gjeld nå - jeg hadde betalt all gjeld  når jeg var 45 år heldigvis . Ellers hadde jeg nå vært personlig konkurs og bodd i et lite rom antakelig .

Ja jeg er litt skuffet av dere - kjøp mer 80 s Superstratter og SG`er . Dere er jo flinke på Fender - LP og " hipster gitarer " . Jeg føler på en måte at jeg "redder" gamle gitarer nå . Det blir i hvert fall et helv.... salg når jeg dør ! Hehehehe .

Hvor mange gitarer har du totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange---vet ikke nøyaktig antall .

Polert litt på SG og sjekket pickups . Er nok byttet pickups da de ikke måler det som er vanlig ...åpner den litt senere . Oljer fretboard og polerer bånd i samme slengen .

Har fått mer sansen for  disse svarte SG med batwing pickguard ser røffe ut !

Trenger en eldre svart SG Custom med 2 pickups .

 

IMG_3744.JPG

 

IMG_3737.JPG

IMG_3735.JPG

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ser at det ligger et par SG Special Faded på finn til billig penge (ca 4k) . Er det noe stas, eller bør man spare et par laken til noe annet? 
Har aldri hatt SG før, tenkte at når de er så billig - så kanksje verdt å prøve seg.. men må jo være verdt det, selv om det er billig :)

Ser at disse har noe utradisjonell hals, delvis lønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ekstremt billig ut med 2500kr :P Men kanskje et godt grunnlag å vente litt, evt se om prisen detter ned. Eller spare til en Standard? Må egentlig sette av litt penger til bolig, men lettere å rettferdiggjøre et lite kjøp på 3-4k... 

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle Faded SG før 2006-2007 med gammel elektronikk,  rosewood fretboard er bra  . Ligger stort sett tils. for 4k , men av og til er de lavere . Men de ryker fort hvis de er under 2500-3000,- .  

Hvis du finner en av de gamle 2000-2003 Faded SG med Ebony fretboard (noen har crescent moon inlays , ABR1 bridge og one-piece kropp ) til bra pris - kjøp ! Disse har også bedre lakk enn de nyere Faded.

Det  dukker  opp (godt brukte) SG Standard ,SG Special , SG 60 s Tribute   nede i 5-6k av og til . Disse er vanligvis hakket bedre enn nyere SG Faded .

Ser de fleste Gibson SG på Finn er noe overpriset , men de blir ikke solgt heller , så sikkert mulig å prute på noen .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.