Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Her presenterer Gibson en artig ny feature


blaamann

Anbefalte innlegg

Jeg har hengt på dette forumet lenge. Alt for lenge. Og skrevet alt for mye om ting jeg kanskje ikke har hatt så mye peiling på. Men for første gang er jeg totalt målløs. Dette er så totalt meningsløst at jeg ikke har noe å melde. Ikke at det er så viktig.

Men hurra til Gibson som har funnet opp noe nytt når deg gjelder gitarer. Hvis jeg kjøper en ny Gibson med denne featuren, så blir jeg sikkert flinkere. Til å spille gitar, eller noe. eller lykkeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Endelig skal gibson få skjeggete hals på gitarer med binding?

Binding på gibson sg std, les paul trad og opp var et godt kjøpsargument, siden differansen i ekspansjon og kontraksjon ville utjevnes om vinteren når lufta blir tørrere. Håper de ikke gjennomfører dette på alle modellene sine.

Gibson har skuffet i det siste med "nyvinninger": e-tune, richlite, control cavity pcb, og dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles jo også 'latskap', eventuelt å gjøre prosessen fra treverk til ferdig gitar litt mindre pirkete. 'Alle' andre gitarer som har hatt Gibson som forbilde, og har leflet med binding på halsen, har nesten konsekvent droppet 'nibs' på sine modeller som ikke koster type 2000 dollar og oppover. Kan man forvente at en Gibson med binding på halsen blir billigere nå? Les Paul Standard/Traditional i samme prisleie som en Studio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibson følger den samme ruta som de fleste kopigitarer av Gibson alltid har gjort??? Ja ja..... Latskap og viljen til å spare inn noen usle kroner ekstra (slik at aksjonærene kan få et litt større utbytte?) kjenner ingen grenser. "Gibson" og "kvalitet" i en og samme setning klinger liksom ikke like godt som det pleide "pre-chambering" :( Nå blir det vel "pre-fretedge binding" :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.