Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Her presenterer Gibson en artig ny feature


blaamann

Anbefalte innlegg

Jeg har en Gibson fra 1996, utmerket stykke arbeid. Trodde det var en smal sak å teste en ny 2014 SG for kjøp. Hehe, det viste seg å være langt fra sannheten. Sorry, men den retningen som Gibson går i nå er ikke for musikere!! Men det er kanskje ikke der omsetningspotensialet ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har tenkt mange ganger, det er ikke så lett å være Gibson. Ser man at man har en svakhet, som for eksempel overgangen til hodet, så blir det ramaskrik hvis de forsøker å forbedre den. Gjør man ingen ting med saken, er det andre som klager på at ting knekker.. Ikke akkurat så logisk, spør du meg.

I dette tilfellet synes akkurat jeg at man skulle ha beholdt nibsene. Det er et kjennetegn på gitaren, det er vanskelig og tidkrevende å lage, og blir et slags stempel på at det er ekte vare.

Hva jeg mener, tror jeg Gibson bryr seg null om. Morsom video uansett, og de skal ha takk for at de velger personale som blir valgt ut fra at de kan noe om gitarer, og ikke fordi de ser ut som rockestjerner og fotomodeller. Artig sveis på herren til høyre. Helt utrolig at ingen har fortalt han at det ser ut som om han har en dressert bever på hodet, med halen liggende ut over pannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.