Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Hei

Skal endelig kjøpa min første rør forsterkar og ønske gjerne tips frå dikka drivne gitaristar der ute. Ser for meg og bruka opptil 7-8 tusen. Har så langt peika meg ut to stk. Men forsterkar markedet er ein stor jungel og gjøra seg kjent i.

Mitt behov: Eg må ha ein forsterkar som eg kan bruka til pubspeling og litt større oppdrag. Kanskje lokale på 2-300 folk utan at eg må micca opp forsterkaren. Elles spelar eg for det meste klassisk rock og pop frå 60-tallet til i dag. Spela gjerne Springsteen, Neil Young og Creedence. (Stor fan av Springsteen og gitarlyden hans). Spelar elles stort sett på ein telecaster som eg er svært godt nøgd med. Har i hovudsak sett på Orange, Fender og Peavey, grunnen til at eg har lagt Vox og Marshall litt på hylla er rett og slett for at eg måtte avgrensa «søket» mitt litt. Så eg tek gjerne imot forslag på modellar frå desse to og andre merker også!

Så langt har desse to modellane peika seg ut, men eg tek gjerne imot synspunkt og tips, då eg har få bekjente og diskutera detta med. Så langt er kanskje peavey-en favoritten.

Stor takk for tilbakemeldingar, tips og synspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingar! Ok. Bakgrunnen for at eg ikkje ønska micca den opp var pga. det PA-utstyret eg per idag har tilgjengelig, og at eg ikkje trudde det var nødvendig dersom eg kjøpte en forsterkar på 40-60 watt, men eg tar tilbakemeldingen til følge og micca gjerne opp forsterkaren dersom det gir betre scene og lyd i lokalet. Får sjå ann lokalet ein kjem til kanskje. Men dersom eg uansett må micca opp forsterkaren ved slike oppdrag, kan eg vel sikkert gjerne også sjå på 20-40 watt forsterkarar i staden for så store som 40-60 watts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingar! Ok. Bakgrunnen for at eg ikkje ønska micca den opp var pga. det PA-utstyret eg per idag har tilgjengelig, og at eg ikkje trudde det var nødvendig dersom eg kjøpte en forsterkar på 40-60 watt, men eg tar tilbakemeldingen til følge og micca gjerne opp forsterkaren dersom det gir betre scene og lyd i lokalet. Får sjå ann lokalet ein kjem til kanskje. Men dersom eg uansett må micca opp forsterkaren ved slike oppdrag, kan eg vel sikkert gjerne også sjå på 20-40 watt forsterkarar i staden for så store som 40-60 watts?

I så fall tek eg gjerne imot forslag på forsterkarar med mindre effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får godlyden ved lavere volum på rørforsterekere med mindre watt. Alt mellom 15-50 watt holder lenge til scener og lokaler som er beregnet på 2-300 personer. Det bidrar også til en mye mer behagelig scene lyd. Skal du spille i såpass lokaler er det uansett nærmest et must å ha hele bandet i PA for å få finest mulig lyd og best mulig balanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får godlyden ved lavere volum på rørforsterekere med mindre watt. Alt mellom 15-50 watt holder lenge til scener og lokaler som er beregnet på 2-300 personer. Det bidrar også til en mye mer behagelig scene lyd. Skal du spille i såpass lokaler er det uansett nærmest et must å ha hele bandet i PA for å få finest mulig lyd og best mulig balanse.

Det Audun sier her er helt korrekt! Lite Watt i ampen, og heller mikke opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar folkens! Detta har vore til stor hjelp! Då me er inne på miccing! Kva mikrofonar brukar dikka til å micca opp ein slik forsterkar? Kva typar er godt egna?

Peavey Classic 30 har eg ikkje fått prøvd, men eg lika veldig godt det eg har sett og høyrt av den på nettet(sjølv om det sikkert ikkje er representativt), men eg bur i grisgrendte strøk, så det er ikkje det heilt store utvalget å få prøvd her utan at eg må bruka mange hundre kroner på å dra til byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.