Web Analytics
Jump to content

Bandit 112 transtube byttes bort

GretschMan
 Share

Recommended Posts

Vil bytte min peavey bandit 112 transtube red stripe, Kina produsert men veldig god clean og extra god distortion. Kun 1 kosmetisk feil, håndtaket løsnet. 

Vil ha noe mindre og vil gjerne bytte denne i en liten modellerings forsterker e.l. 

Sender bilder ved interesse 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By Gitarcowboy
      Her er den nye Laney Cub-Supertop

Den er glimrende! Jeg er veldig fornøyd!
      Jeg fikk den torsdag.
      Det kommer tjukk og varm rørlyd fra den tilkoblet VOX kabinettet med en Celestion V-Type 70W høyttaler i 8 ohm.

Nå skjønner jeg hva som er så bra med vrenglyden fra rør
      Det er noe eget med lyden.
      Når jeg har den i overdrive så bruker jeg 1W inngangen. Da går den fort i vreng på lavere lydnivå.
      Hvis jeg booster 15W inngangen med div. effektbokser så er det litt vanskelig å holde lyden ren

Med denne forsterkeren så går det fint an å spille med gitaren koblet rett inn (ingen effekter). Det er boost på forsterkeren, så det er lett å få den i overdrive.

Forøvrig så er den innebygde digitale? "fjærromklangen" god, men det kommer en ulyd da jeg har den på fullt nivå. Romklangen plasker fint, men den durer.

Rørene er av merket Ruby.
    • By marcusgundersen
      Jeg selger mitt pedalbrett samlet, kan også byttes i Helix Floor m/bag. Her er det mye snacks. Et pedalbrett som ved hjelp av både Strymon Riverside og Mobius kan gjøre særdeles mye forskjellig. 

Pedalbrett: Pedaltrain Classic JR m/bag (Nypris 1.109,-)
      Strømforsyning: Carl Martin Pro Power V2 (Nypris 1.834,-)

Pedaler i samme rekkefølge som chain:
      - Korg Pitchblack Tuner (Gullfarget) (Nypris 750,-)
      - MXR Dyna Comp (Nypris 1.263,-)
      - Boss Super Octaver (Nypris 1.411,-)
      - Strymon Riverside (Nypris 3.580,-)
      - Strymon Mobius (Nypris 5.255,-)
      - MXR Carbon Copy Analog Delay (Nypris 1.962,-)
      - Neunaber Wet Reverb (Nypris 2.948,-)
      - Digitech Polara Multi Reverb (Nypris 1.700,-)
      - Ditto Looper (Nypris 914,-)

Samlet nypris er: 22.726,-
      Selges eller byttes i Helix for 14.500,-

Alle kabler følger med, klar til å gigges med. 
    • By Gmal
      Hei folkens. Min JCM 800 2203 er syk, og trenger hjelp av en proff. Jeg holder til i Skien,
      men er forsåvidt mobil innenfor et ganske stort område. Hvilken reparatør anbefaler dere?

• By Affen
      Boss CS1 made in Japan i 1981. Gjort en "more volume" mod på denne. AC uttaket er løst, men fungerer utmerket. Åpen for evt bytter, blant annet interressert i  TC Electronics Flashback (ikke mini), DOD Bifet Boost, Xotic EP booster, expression pedal, Joyo PXL 8, Digitech Mosaic, Boss CH1, Digitech Whammy, EHX Cock Fight, T Rex Mudhoney, Behringer Vintage Tube Monster, EXH Flatiron, EHX Green Russian Bigmuff, EHX Ram`s Head Bigmuff, EHX Triangle Bigmuff, MXR Distortion Plus, ProCo Rat, MXR EP 101, Xvive E1 Echoman,
      Pris: 650,- 

• By Jabadabadoo
      Hei, søker etter tips til en billig forsterker for å sjekke om interessen for gitarspilling er til stede. Har nå en Peavey Vypyr 30, men da jeg bor i blokk er denne blitt minimalt brukt. Føler jeg må ha lyden over det jeg føler er greit mtp naboene for at den skal låte bra. Dette er nok hovedårsaken til at interessen har dabbet av, og jeg håper en ny forsterker kan være bidra til at jeg tar frem gitaren oftere. Jeg leter etter noe jeg kan spille både clean musikk, samt låter med god vreng (Hardrock/Metal), samtidig som lyden ikke trenger og være alt for høy for og bli bra.
      Har sett litt på de små forsterkerne til VOX som ligger på rundt 3000,- men har ingen erfaring med disse... Noen andre som har?
      Har dere tips til en realistisk pris jeg kan få solgt Vypyr’en for?

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.