Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Concker

Medlem
  • Innholdsteller

    784
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Concker vant dagen sist Mars 5 2012

Concker hadde mest likt innhold!

Om Concker

  • Bursdag 05. okt. 1991

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Gjøvik

Concker's Achievements

Gitarrocker

Gitarrocker (5/6)

30

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Jeg er en rolig person som selv om har prøvd meg litt i band fortsatt vil kalle med en "bedroom rocker"

Store artister jeg ser opp til: Clapton, Srv, BB King, Knopfler, Angus Young og HAUEVIS av andre ^^

Har spilt i over 10 år og selv om mesteparten har vært enklere rytme greier, har jeg siste tiden begynt og spille mer solo og jeg digger det :D

Av utstyr er lista per 2011:

Fender Squier Classic Vibe Telecaster Custom - 12gauge DR Pure Blues strenger, Messing Saddler

Epiphone SG Special (Version 1) - 10.5gauge GHS Boomers strenger, Tradition HB i neck og Wilkinson i bridge.

Fender Mustang III Amp

Roland Cube 60 Amp

Squier Champ 15 Amp

Behringer V-Amp 2

Tubescreamer TS-5, VOX Wah,OD-5 Overdrive,FAB Distortion, BOSS RC-3 LoopStation, 2x Daphon DD-80 Delay

Er forøvrig straks ferdig utdannet som Automatikk Elektrikker så DIY stuff er alltid morro! Har selvbygget Pedalbrett som er oppe å går selv om ikke er helt 100% ferdig enda.

Har Prosjekt hvor jeg skal bygge en Fender Tweed champ med Jensen C10Q element hvor jeg aventer på deler som er i bestilling, Samt en Tubescreamer fra Musicding. Når dette blir ferdigstilt blir det nok en BIG Muff prosjekt samt kanskje en marshall clone :)

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.