Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten delay pedal.


Ampsheep

Anbefalte innlegg

Hei.

er på jakt etter en liten delay pedal.

dette fordi jeg bruker et PedalTrain Nano pedalbrett, så med andre ord minimalt med plass

har sett litt på Love Pedal Echo baby. Finnes det flere i ca samme størrelse?

er kun ute etter enkel delay, trenger ikke ha tap tempo eller noe.

skal låte vintage og brukes til 80`talls hardrock!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

er på jakt etter en liten delay pedal.

dette fordi jeg bruker et PedalTrain Nano pedalbrett, så med andre ord minimalt med plass

skal låte vintage og brukes til 80`talls hardrock!

TC Electronic Flashback delay?

EHX Nano Memory Toy?

Begge har Mod (chorus) - kan kanskje erstatte en chorus også?

Jeg gikk for en Zoom G3 - tar omtrent like mye plass som to pedaler, og tar seg av alle mine Modulation & Delay-behov.

Veldig enkel å bruke også - oppfører seg som å ha tre vanlige pedaler foran seg. Kjekt det.

Foretrekker andre pedaler for overdrive, og min Laney Cub som forsterker. Men G3'n sine modulation/delay står ikke tilbake for noe annet jeg har prøvd. Sammenligner seg f.eks med min TC Electronic M350 uten problemer.

Kjekt å ha G3'n med som nødløsning i fall forsterkeren kneler på spillejobb også :-)

Eksempel på G3'n for AC/DC lyd:

Endret av wossname
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk for en Zoom G3 - tar omtrent like mye plass som to pedaler, og tar seg av alle mine Modulation & Delay-behov.

Veldig enkel å bruke også - oppfører seg som å ha tre vanlige pedaler foran seg. Kjekt det.

Foretrekker andre pedaler for overdrive, og min Laney Cub som forsterker. Men G3'n sine modulation/delay står ikke tilbake for noe annet jeg har prøvd. Sammenligner seg f.eks med min TC Electronic M350 uten problemer.

Kjekt å ha G3'n med som nødløsning i fall forsterkeren kneler på spillejobb også :-)

Eksempel på G3'n for AC/DC lyd:

Har bare plass til en pedal.

er også interessert i noe som ikke er digitalt, men kanskje tc electronic pedalen var noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker min med bare litt ekko bak gitarlyden + litt boost og modulasjon.

Da syns jeg den låter veldig bra, og er akkurat det jeg vil ha til det bruket.

Hvis du ønsker mer fremtredende ekko og flere muligheter ville jeg valgt noe annet.

Da er den nok midt i blinken for meg. Skal bare brukes som enkel slap back ekko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.