Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til delay


Affen

Anbefalte innlegg

Jeg har minimalisert "romskipet" (pedalbrettet) litt slik at det er kjekt å frakte med seg til og fra øving. Hjemme bruker jeg en Digitech Timebender delay som jeg er superfornøyd med. Jeg ønsker likevel å ha en mindre delay på minimalistbrettet mitt og lurer på om dere har noen anbefalinger på en allsidig delay som er liten (type Boss str.) helst til under 1500 spenn.
Tap tempo er ikke et must, men kjekt å ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MXR Carbon Copy er knall og de ligget alltid brukt på finn. Samme med boss DD-7. TC Electronic Flashback er også god.

Jeg ville kjøpt en ganske allround delay før du begynner å tenke på mer spesifikke delay typer som RE-20 eller Belle Epoch osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over Boss størrelse men prøver meg allikevel....Strymon El-capistan? Nydelig pedal synes jeg da som sagt litt større enn boss, men ikke svært mye...kan være verdt pengene med tanke på kvalitet?

Se budsjettet mitt. Pluss at dette skal ikke legges MASSE penger i da jeg har en flott Timebender jeg er strålande nøgd med. Skal ha en erstatning for den, mindre i str. og max 1500 spenn. Hadde jeg skulle lagt så mye pææng i , hadde jeg kjøpt Korg sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.