Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anmeldelse: Fractal Audio Axe-FX Standard


GummiTZ

Anbefalte innlegg

Supporten til Fractal eier...rett og slett...

Yep.. Sendte mail igår (søndag kveld), og fikk svar av Marty etter 20 minutter. Spørsmålet var om de hadde tidspunkt på når fotbrettet kommer. VEL... De skal vise det frem nå til helgen, på L.A. AMP SHOW (6.oktober 2009). Så da er det endelig på plass snart.

Endret av Kriig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet!

Jeg er GAS free når det gjelder amper i snart 3 år nå takket være Axe`n.

Vel jeg hadde Standard og kjøpte Ultra under den perioden, men ikke GAS på noe annet ihvertfall :)

Jeg skjønner jo at mange fortsatt er skeptisk til den, men jeg har hatt amper fra mange av hiend merkene (Diezel, CAA, VHT, Mesa, Engl osv og jeg har aldri savnet noen av de!

Dettte er heller ingen sak du bare kan teste fort, -trenger noen uker med den for å "komme igang" so to speak..

Det eneste som er litt kjipt, er at det er kjedelig å teste amper i butikker nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å like den ideen der, nei. :) Dog synest jeg elektronisk trommesett ser skammelig døvt ut på scene. Mulig å lage en dummy-løsning der også mon tro? :P Den første som nå kommenterer at scene-looken er helt uviktig, kan være den første til å slå av scene-lysene på neste gig, takk.

Gitarister uten stack bak seg ser ikke dumt ut IMHO, så lenge man ikke spiller på en GuitarHero-kontroller.

Forøvrig så har Axe-FX nå også fått et par bass-amper (og kanskje et par bass-kabinetter hvis jeg ikke husker feil), så for bassister som ikke liker rein DI-bass og gjerne vil ha litt effekter, så er den fin. Tech 21 er jo også råe på DI-bassløsninger med litt godlyd i.

Trommisen i bandet slakta TD-20 settet sitt, og satte alt inn i et vanlig akustisk sett. Låter bra og ser tøft ut. Han skifter dog utseende på det settet annenhver måned. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trommisen i bandet slakta TD-20 settet sitt, og satte alt inn i et vanlig akustisk sett. Låter bra og ser tøft ut. Han skifter dog utseende på det settet annenhver måned. :blink:

Haha, fett! Spennende ide... :P

Har du mulighet til å oppdrive noen bilder av løsningen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Selv spiller jeg på en Vetta, så jeg har ikke rør, men hvorfor kan de ikke bare pjåte inn rør i Axe Fx-en, slik at alle blir fornøyd? :P

Da hadde ikke jeg blitt fornøyd hehe!

Har levd med lunefulle rør i gitaramper i så mange år at jeg er glad for å slippe de i Axe-FX`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.