Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinyl-tråden!


Ataxia

Anbefalte innlegg

På 19.11.2018 den 14.15, juzzizhow skrev:

Ikke langt unna nei ... Tiptelsporet er OK, etter det ... njæaaa .... :)

Jeg er vel rar, men jeg synes Never Say Die er helt konge. En undervurdert perle. «Johnny Blade» er dødsfet, «Junior’s Eyes» er knall, «Hard Road» er knall. Førstesiden på plata er ytterst solid, spør du meg. Andresida har et par feilskjær (som f.eks «Breakout»), men ellers synes jeg det holder mål med glans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
På 10.12.2018 den 23.33, Kristoffer Hjelmaas Sivertsen skrev:

Plukka opp John Mayall & the Bluesbreakers with Eric Clapton! Konge plate! Også kjent som "Beano" albumet. På coveret sitter clapton og leser beano!

Den plata har fast plass på min topp 10-liste over plater å ta med på en øde øy. Tror mange glemmer hvor viktig den har vært for utviklingen av rockegitaren. Clapton spilte blues på en måte som ingen egentlig hadde gjort før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En ny og to gamle inn døra siste uke. Erlend Ropstads siste i bursdagsgave fra kona, og de to til Gram Parsons har jeg skammelig nok bare hatt på CD. Da jeg tilfeldigvis fant dem på PK til 300 for 2 var det jo ikke annet å gjøre.

 

FC9D5613-0B15-4B84-943B-CD8A6EBD05A4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.