Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinyl-tråden!


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • 9 months later...
  • 6 months later...

Joda, jeg kjøper stadig vekk vinyl.... I det siste den siste plata til Motorhead, og en del gamle fra bruktmarkeder blir det stadig vekk! Alice Coopers greatest hits, Get the Knack ( My Sharona bl.a) for eksempel....

har også kjøpt en ny platespiller som kona har i stua for sine plater... Vi har nok ikke helt samme musikksmak......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, siimen skrev:

Ingen som kjøper vinyl her inne? Hellacopters slapp NY utgivelse tidligere i år, ingen som har kjøpt den? :)

Kjøpte nytt annlegg (platespiller, amp + høyttalere) i fjor sommer, og handlet masse vinyl ila sommeren og høsten ! 
Nå er det mer "once in a blue moon" ... Konserter f.eks ! 
Det siste jeg kjøpte var en 'Sounds of Nashville' vinylboks med 9 strøkne plater med skikkelig cheesy og morsom køntrimusikk !

Hellacopters har jeg på CD et sted ... men ikke på vinyl. Visste ikke at di fortsatt holdt det gående ! :) 

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, juzzizhow skrev:

Hellacopters har jeg på CD et sted ... men ikke på vinyl. Visste ikke at di fortsatt holdt det gående ! :) 

Gav seg i 2008. Hadde to konserter i sommer og har annonsert at de skal ha minst en konsert i 2017. Kom en ny singel på 12" vinyl i sommer med tidligere ikke utgitte sanger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kurs i Oslo for 2 uker siden, og stakk innom Tiger i lunsjen. Plukket med meg følgende:

- Erland Dahlen - "Rolling Bomber"

- Mørk - "Meantime Lifetime"

- Kråkesølv - "Kråkesølv"

 

Ellers har jeg nettshoppa en del spennende, bl.a. Jenny Hval, Kim Myhr og TJOs "In the end his voice will be sound of paper", Geir Sundstøls "Furulund" (jepp, jeg har sansen for Hubro) og den siste til Hedvig Mollestad Trio. Siste til Marit Larsen er også på vei.

 

Arvet pappas vinylspiller, og etter det har både musikkhandelen og -nytelsen skutt i været.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.