Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinyl-tråden!


Ataxia

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, WelhavenT skrev:

Ja, ikke akkurat nytt, nei. Life After Death kjøpte jeg på både kassett og VHS i hine hårde dager 😜

Alt av Maiden på 80-tallet er obligatorisk. Fantastisk band, og er det forsåvidt fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
7 timer siden, larseko skrev:

Er den noe bra? En får vel ikke en nedlastingskode til de konsertopptakene eller noe, DVD-spiller er det ei stund siden jeg parkerte i kjellern. 

Jeg liker den veldig godt! De tre Sangene som ble utgitt tidligere er ganske representative! Og det var ingen kode for digital versjon, ikke av plate eller konsert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den beste DP-plata siden 1993. Selv om det er Mark II, og til dels Mark III, som (for de fleste) er DP så må man jo gi kred til dagens besetning (den lengstlevende med god margin) for å klare å holde det gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden begynte jeg å kjøpe inn noen ti-talls plater som jeg ville ha på vinyl, for det meste gammal death metal. Dette er skiver som jeg har på cd, men de er godt plassert bakerst i garasjen. Manglet kun to plater på lista, så i dag ble de omsider bestilt.

31920D82-0466-4A24-B432-B0C8D8636AEF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvilke platespillere har folket?

Kjøpte meg en Argon TT1 på Hifi-klubben. Blir definitivt levert igjen. Hastigheten er uregelmessig. Pitchen blir uhørbar på visse partier. Har testet med 10-12 plater. Alle har det mer eller mindre.

Noen tips om en ny spiller? Helst på bruktmarkedet. Typ 2-3k. 

Gitarnerding er INGENTING i mot Hifi-nerding. Der snakker vi virkelig ugjennomtrengelig jungel! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.