Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folk Som Ikke Kan Spille + Dyrt Utstyr = Smerte


Anbefalte innlegg

Å disse dårlige/middelmådige gitarister med dyrt utstyr er som å:

- Disse folk med sportsbil som ikke er racerbilførere

- Disse folk med dyre klær som ikke er modeller

- Disse folk med dyrt fiskeutstyr som må kjøpe fiskematen på coop p.g.a. dårlig fangst

Poenget mitt er at gitarspilling for mange er en hobby, og litt av gleden er å bruke penger på hobbyen sin uten å måtte forsvare det med heftige ferdigheter. Men dette mener jeg nok fordi jeg ikke er noen spesielt god gitarist selv, men har en noe kostbar gitar-rigg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å disse dårlige/middelmådige gitarister med dyrt utstyr er som å:

- Disse folk med sportsbil som ikke er racerbilførere

- Disse folk med dyre klær som ikke er modeller

- Disse folk med dyrt fiskeutstyr som må kjøpe fiskematen på coop p.g.a. dårlig fangst

- Disse menn i sin allminnelighet egentlig, da menn som kjent alltid skal ha dyrere stæsj enn hva ferdighetene 'tilsier'. Sikkert på grunn av Darwin og evvvolusjon og noen sånne greier, eller det kan vi ihvertfall gi skylda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare sett de videoene som er postet her, men det jeg tenker er at dette MÅ være på kødd. Fyren sitter på utstyr som koster hundrevis tusenlapper. De gitarene han bruker i de to videoene koster minst 30000 kr stykket og herbert'n og kabinettet er jo et kapittel for seg selv i den sammenhengen.

Hvis dette ikke er tilfellet så....huff,

Det prøver å si er vel at jeg har vanskelig for tro på dette, og hvis man søker oppmerksomhet vil jeg tro at det er enklere å få det på denne måten ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare sett de videoene som er postet her, men det jeg tenker er at dette MÅ være på kødd. Fyren sitter på utstyr som koster hundrevis tusenlapper. De gitarene han bruker i de to videoene koster minst 30000 kr stykket og herbert'n og kabinettet er jo et kapittel for seg selv i den sammenhengen.

Hvis dette ikke er tilfellet så....huff,

Det prøver å si er vel at jeg har vanskelig for tro på dette, og hvis man søker oppmerksomhet vil jeg tro at det er enklere å få det på denne måten ^_^

Tro meg, det er ikke kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller bruker han en KH-20 i noen av videoene? Det er jo en gitar som koster rundt 70k i norge?

Ligger til 69.995,- på Myhrbraaten ser jeg.

EDIT: Det andre utstyret er jo også insane. Og det gjør det ikke bedre at han ikke kan spille gitar i det hele tatt.

Endret av Typhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å disse dårlige/middelmådige gitarister med dyrt utstyr er som å:

- Disse folk med sportsbil som ikke er racerbilførere

- Disse folk med dyre klær som ikke er modeller

- Disse folk med dyrt fiskeutstyr som må kjøpe fiskematen på coop p.g.a. dårlig fangst

Poenget mitt er at gitarspilling for mange er en hobby, og litt av gleden er å bruke penger på hobbyen sin uten å måtte forsvare det med heftige ferdigheter. Men dette mener jeg nok fordi jeg ikke er noen spesielt god gitarist selv, men har en noe kostbar gitar-rigg... ;)

Du kom meg i forkjøpet, jeg tenkte på det med bil selv :D

Jeg er enig i at han Scott-fyren høres ille ut, og han har forklart hvorfor. Men det spiller vel ikke så stor rolle, han har aldri påstått at han er god heller.

Denne fyren har stor interesse for gitarer og han har ordnet seg slik at han kan realisere sine materialistiske drømmer.

Litt stygt sagt, men enkelte mennesker må bare innse at de ikke har råd til utstyret de kunne tenkt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller bruker han en KH-20 i noen av videoene? Det er jo en gitar som koster rundt 70k i norge :o

Ligger til 69.995,- på Myhrbraaten ser jeg.

Han bor ikke i Norge vet du. Noen av de som fikk tak i denne ga ikke mer en rundt 5000$ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Men uansett, må jo være dyrt selv for en tysker å ha så mye inkredibelt gear.

Joa, men han tjener vel godt da :)

Jeg kjenner ikke karen eller noe, men har faktisk et klipp hvor han spiller et rolig parti fra den (nesten) instrumentale låta fra ..and justice for all og det høres temmelig greit ut, ikke et feilskjær såvidt jeg husker.

Han kunne muligens gjort det litt lettere for seg selv og latt være å legge ut slike klipp som det er linket til her, for det er liten tvil om at det ikke høres bra ut, men han gjør det likevel. Så enten er det manglende selvinnsikt eller så er han en modig liten kar som ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.