Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folk Som Ikke Kan Spille + Dyrt Utstyr = Smerte


Anbefalte innlegg

Kanskje vi skulle hatt et gitarmisbrukpoliti? :lol:

Hvor går grensene? Regner med vi må bruke standard coverlåter for å lage ulike eksamener og grader.

Skal vi bruke farger slik man har i karate. Men i stedet for belte kan vi muligens benytte gitarreimer?

Slik at man faktisk må stille med egen gitarreim i sjappa for å kjøpe gitar?

"Nei gutt! Jeg ser du har blå reim - da skal du i prøverom til høyre. Dette rommet er for dem med sort reim!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor går grensene? Regner med vi må bruke standard coverlåter for å lage ulike eksamener og grader.

Skal vi bruke farger slik man har i karate. Men i stedet for belte kan vi muligens benytte gitarreimer?

Slik at man faktisk må stille med egen gitarreim i sjappa for å kjøpe gitar?

"Nei gutt! Jeg ser du har blå reim - da skal du i prøverom til høyre. Dette rommet er for dem med sort reim!"

Hør, hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kanskje rart ut, men jeg vil ærlig talt ikke ha utstyr som er så sinnsykt. da går jeg bare rundt og bekymrer meg og har angst for at noe skal skje med det hele tiden. takke meg til et par halvgode gitarer som det ikke er så farlig med.

har også erfart at ting man driter i holder i evigheter, men med en gang man begynner å bekymre seg og passe på så blir det ødelagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

logikk har ingenting med saken å gjøre, er bare typisk uflaks, når jeg virkelig trenger å printe ut noe, så er plutselig printeren fubar. når jeg er skiiiikkelig trøtt og må få i meg no kaffe sier kaffetrakteren takk for seg og lista fortsetter evig haha...kanskje jeg har dårlig karma eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kanskje rart ut, men jeg vil ærlig talt ikke ha utstyr som er så sinnsykt. da går jeg bare rundt og bekymrer meg og har angst for at noe skal skje med det hele tiden. takke meg til et par halvgode gitarer som det ikke er så farlig med.

Joda, det er noe i det du sier. Det er ikke uten grunn at Ruokangas-gitaren min er forbudt å spille på, jeg lar rett og slett ingen andre spille på den gitaren. Og selvfølgelig klarte jeg å snuble i ledningen mens gitaren sto på stativet, sånn at den ramlet ned på pedalbrettet.

Siden den gang har jeg alltid dratt ut ledningen etter hver gang jeg har brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gitar er til for å brukes, med den slitasjen og faren for uhell dette medfører. Jeg er gitarist, ikke samler. For meg er definisjonen på en FOR dyr gitar en gitar du ikke tør å bruke fordi den er så dyr. Det betyr selvsagt ikke at en ikke bør ta vare på utstyret sitt, men når en ikke han bruke det fordi en er for redd for det har det gått for langt; da har du gått fra gitarist til samler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MYE utstyr som koster skjorta og mere til, jeg samler kun på det jeg syns er fett og som jeg gidder og vil bruke, jeg har slakte tre gitarer til over ti papp for å få til den gitaren jeg liker best, kommer det riper eller dritt gir jeg blaffen, de skal jo ikke selges anyway. og min Gibson Les Paul Lite har gått gjennom tre halsbrudd pga hard bruk... Drit i hva det koster, bruk det og kos deg er mitt motto..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går vel under kategorien "Folk som ikke kan spille + dyrt utstyr"

Grunnen til at jeg har dyrt utstyr, er vel det at jeg intereserer meg veldig for gitarer, forsterkere og pedaler.

Så jeg synes at folk burde få bruke pengene på det de vil ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.