Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folk Som Ikke Kan Spille + Dyrt Utstyr = Smerte


Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle mine kjøp regnes som investeringer, og skjønt jeg veit at noe av det vil gå i tap, vil det allikevel være et relativt lite tap om jeg selger unna alt. Eneste negative med dette er at det ikke er det mest likvide, men på den annen side, jeg har ikke hatt behov for det foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at folk kjøper dyrt utstyr, det er det mange som gjør. Det som forundrer meg er at det blir flere og flere unger, les rundt 12-15 år, som har veldig dyrt utstyr. Hvordan får man råd til det? Jeg hadde iallefall ikke råd til det den gang. Jeg mener iallefall man bør gå en viss sti for å lære seg å sette pris på det gode utstyret man senere får råd til. Unger som starter med en Gibson Les Paul får jo aldri tiden til å ønske seg noe bedre, da de allerede fra dag en er i toppskiktet av utstyr. Slike ser man jo flere og flere av, også her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en gitarist i et relativt ungt nybegynnerband for litt siden. Han hadde en lekker Gibson Les Paul Custom. Jeg unner han for all del gleden av å ha den gitaren (og ga den også et kompliment), men jeg undres over hvordan han hadde fått råd til den. Når jeg var så gammel hadde jeg en bassgitar og en 10W øvingsamp som jeg begge kjøpte brukt for kr. 1000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får kjøpe det de vil. Og hvis de suger, da får de høre om det.

Dette er overhodet ikke relevant i forhold til den tidligere diskusjonen. Er helt enig i at folk som stinker fitte skal få høre om det, men å lange ut mot folk som har jobbet hardt for å ha råd til utstyret sitt, er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er overhodet ikke relevant i forhold til den tidligere diskusjonen. Er helt enig i at folk som stinker fitte skal få høre om det, men å lange ut mot folk som har jobbet hardt for å ha råd til utstyret sitt, er latterlig.

Bare hvis de ikke spiller bra. Dårlige gitarister med bra utstyr er mer provoserende enn dårlige gitarister med dårlig utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.