Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Fullbore - vreng

Tube zone - preamp

Zoom MS - effektsløyfe

AMT CN-1 - høyttaler sim

Brettet har én linjeutgang til mikser/fullrange amp. Inngangen er trådløs og strømforsyningen er ladbar med fastmontert usb kabel.

post-7216-0-65837300-1428050878.jpg

post-7216-0-49527500-1428050887.jpg

post-7216-0-65837300-1428050878_thumb.jp

post-7216-0-49527500-1428050887_thumb.jp

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smooth!

Bonamassa-fan? :)

Jo... må vel innrømme det... Skal til og med til Helsinki i høst på konsert med ham. Blir fett...

Når det er sagt så har jeg ikke lagt meg i selen for å kopiere lyden hans... slik jeg har stilt inn lyden så er det stor forskjell...

Fuzzface'n valgte jeg framfor andre fordi denne er voicet til humbucker. Synes fuzz på humbuckere stort sett blir litt feil...

FET drivern var den siste jeg satte på... vil ha litt "kremete" lead lyd og de andre jeg har blir litt kvass eller forsvinner i miksen.

Den har også en High-cut knapp som dersom jeg aktiverer den så fungerer settingen finfint til hjemmebruk også... I tillegg fikk jeg mulighet til å skaffe både Fuzzface'n og FET drivern til en rimelig penge...

Way Huge Pork Loin derimot kjøpte jeg fordi den er JB på boks... Tok utgangspunkt i innstillingene til JB og tweaket litt etter egen smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.