Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

MF' en er som et instrument i seg selv..... nei en tidsmaskin, et redskap for flyyyyy(t)- turer. "Turn on , tune in, drop out... out... out... out... out... out......"

Sett foten på bypass- switchen, slå på strengene med ditt favoritt plaktrum og vri på knottane for ytterligere psychedeliske opplevelser. Når du kommer til deg selv og ser på uret, kan du oppleve at du befinner opp til flere timer inn i fremtiden. :P

-Nydelige varme repeats og mulighet for feedback inn i evigheten (nesten).

-Fantastiske modde muligheter for repeatsa, med waves i alle ønskelige former og størrelser.

-Nydelig storslagen lyd i stereo med mix i en forsterker og kun repeats i den andre.

-Ser frem til å få en Y- kabel så jeg kan legge til effekter i repeatsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert begge pedalbrettene mine de siste månedene. Det jeg bruker i Exeloume har fått to nye bokser; Digitech Drop og EHX Small Stone. Lidderlig fornøyd slik det er nå.

pedalbrett1_zpss4ds1igg.jpg

Noen leketøy må man ha hjemme også, senest fredag fikk jeg GAS og måtte kjøpe jeg meg en ny dings; EHX C9. Bruker forøvrig brettet når jeg spiller live med punkebandet også, så på fredag skal det i ilden igjen. Men da byttes Holy Grail-boksen ut med phaser'n fra det andre brettet.

Forresten; leste at den C9-boksen ikke gikk godt sammen med vreng, så da måtte jeg selvfølgelig prøve det. Skrudde meg til en skikkelig deilig psykedelisk lead-lyd som skal prøves på neste konsert :)

pedalbrett2_zpsjazihqwq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.