Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Skamfett! 7K? Dobbel oscillation switch? God-mode? Jeg sier det igjen; du må gi meg en heads up før du selger noe! ;)

Her er forresten siste utgave av mitt brett. Noe skal byttes ut (men det skal det vel alltid?), men det låter fett! Glitchete og flott!

IMG_4488.jpg

Endret av UglyCasanova
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør de to pedalene nede i hjørnet finn? Den ene er vel en aby men med kontroll?

Den nederst til høyre er en feedback looper fra Fairfield Circuitry. Den over er en Moollon Lotus Ochta Fuzz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamfett! 7K? Dobbel oscillation switch? God-mode? Jeg sier det igjen; du må gi meg en heads up før du selger noe! ;)

Hehe, trodde jeg hadde gjort det? Blir det til nå myteomspunnede ekstraktet fra AB-Synthen; Shitariens etterfølger, det ypperste innen moderne oscillasjonsteknologi - Thujone, maaaaaaaan. :ninja::wub::ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UC:

BoW'en er utrolig fet, har testa mange muffishe pedaler men ingen kan måle seg opp mot BoW'en. Funker også utrolig bra med Baby Bluesen i front. Så tror ikke jeg noen gang kommer til å kvitte meg med den:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye å si om AB- synthen bortsett fra at den er en fnuckgis ÅPENBARING. En ny verden av fuzzy lyder og oscilleringer, rett å slett den feteste pedalen som jeg hittil har prøvd . Så en stor TAKK til EA som introduserte meg for og som solgte meg denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuzzhugger er så sinnsykt bra. Min favorittfuzz er uten tvil Algal Bloomen. Har lyst til å teste Vecrobot også...og AB Synth *ser ondt på finnD*. Thujone virker helt mongo i den ene demoen jeg har hørt. I approve!!

Fuzzgutta har de rareste brettene. Jeg kan ikke i mitt snåleste indre forestille med hvordan det låter. Noen burde mekke en demo.

Det kan muliggjøres. Det eneste jeg har er denne instagram-snutten. Vet ikke om det funker å linke til den engang.

Er ikke så mye fuzz på gang i den, litt Algal Bloom med litt Dark Boost. For de meste bare glitchy delays som leker seg.

http://instagram.com/p/woLQyiHDNt/?modal=true


Memento killswitch på 2X hastighet -> Seppuku Kompakt Kassette (veeeeldig farget/ustabil tape delay) -> Fuzzhugger Algal Bloom (i asymmetrisk blå LED-modus) -> Seppuku Memory Loss (digital glitch delay) -> Devi Ever Dark Boost (øhm, mørk boost?).

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuzzgutta har de rareste brettene. Jeg kan ikke i mitt snåleste indre forestille med hvordan det låter. Noen burde mekke en demo.

Har ingen demo (enda?), men det ligger litt lyd i signaturen min.

Ellers låter det ca. sånn her: Bdsssssssshhhhhvvvvvvv ka-ka-ka-ka-ka-kaploooooooosj nananaraaaaaaaaafff daw daw daw diddelididdelidiiiiii *shred* wakkatshaduuuu *glitch* badududu *pitch opp* badididi osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen demo (enda?), men det ligger litt lyd i signaturen min.

Ellers låter det ca. sånn her: Bdsssssssshhhhhvvvvvvv ka-ka-ka-ka-ka-kaploooooooosj nananaraaaaaaaaafff daw daw daw diddelididdelidiiiiii *shred* wakkatshaduuuu *glitch* badududu *pitch opp* badididi osv.

Haha. Mistenker at jeg får noe i samme baner med PTD Tornita til våren.

Ca 2 minutter ut tar det litt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet! Den var jo forholdsvis dyr, men akkurat det skal vel ikke jeg uttale meg om. Expression ut for å styre den store knotten på siden?

Den har blitt 300kr dyrere siden jeg kom på lista pga svakr krone, grr. Men sånn er det med ett års ventetid.

Den store knotter er expression "pedalen", so to speak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en TC mini Spark booster, men eller ser det sånn ut for tiden. Veldig imponert over de små og billige Mooer pedalene!

IMG_0943_zps8aaea609.jpg

Boss tuner, Mooer booster (AC boooster kopi), Mooer Phaser (MXR Phase 90 kopi), TS-808 kloning fra BYOC, Okko Diablo, Wampler Pinnacle, Boss ´63 Fender Reverb, TC Nova Delay og en Boss looper. Tipper jeg ender med å ha TC booster først i rekken og evt. Mooer boosteren helt sist (før loopen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_5099_zps4fe308b3.jpg

Er ikke så ofte noe forandrer seg på brettet mitt, men jeg mistenker den nye chorusen har kommet for å bli.

Brettet har nylig skiftet farge fra gul til svart. Ser ikke direkte pent ut men who gives a f..

Mangler noen patchekabler og strømledninger akkurat nå, men planlagt opplegg er:

Pitchblack tuner -> Boss od-2 (japan) -> Ibanez ts808 -> Madprofessor rrb -> Analogman Chorus -> Boss dd-2 (japan) -> EH Holy Grail Nano -> TC Electronic Ditto Looper.

Alt dette forsynt av en Modtone Powerplant, som jeg er veldig fornøyd med.

Endret av ØysteinV
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.