Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Her har vi brettet mitt.

Turbo Tuner

Dunlop Crybaby

SPF Ego Booster

T-Rex Mudhoney

Boss Bluesdriver

Radial Plexitube

MXR Flanger

EGFX Tremolo

Boss GE-7

T-Rex Replica

EHX Holy Grail

Og en Voodoo Lab pp2+ under der. :)

image.jpg

Endret av Tom Dooley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har det sett ut de siste månedene hos meg:

EHX Micro POG

TC Polytune Mini

Fargen Tumbleweed

EHX Holy Grail

Mooer Hustle Drive

Death By Audio Fuzz War

Billig volumpedal i plast

Ibanez ES-2 Echo Shifter

Carl Martin Surf Trem

Boss PS-2 Delay

Boss RC-2+3 brukes til å spille av droner/soundscapes/støy,

og går rett i D.I.

Fornøyd med dette, men mistenker jeg kommer til å utvide litt snart. :)

post-3971-0-52201200-1429725657_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Brettet per i dag men minst tre pedaler skal bort så må nok se meg etter ett mindre brett snart.

post-14433-0-50025000-1431949092_thumb.j

Polytune mini
Boss DD3
EH Memory Man Deluxe eldre type
Phase 90
Jam Pedals the Big Chill - til salgs
EH Micro POG
Boss GE7
Crazy Tube Circuits Starlight Fuzz
Ibanez TS9 - vurderes solgt
Lucid Klon Centaur

Helios Fuzz
Jam Pedals Wahcko +

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste versjon, dårlig mobilbilde som vanlig. Ikke ferdig koblet, 4x4'en skal på undersiden. Foreløpig ikke noe annen vreng enn fra ampen.

- Mission Engineering volumpedal

- TC Electronic Polytune mini

- Strymon Brigadier

- Strymon Blue Sky

- Strymon Mobius

- TC Electronic Ditto Looper

- Voodoo Labs Pedal Power 4x4

- PT Jr. pedalbrett

post-4052-0-19449300-1431078566_thumb.jp

Endret av shv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Brettet per i dag men minst tre pedaler skal bort så må nok se meg etter ett mindre brett snart.

attachicon.gifpedalboard.jpg

Polytune mini

Boss DD3

EH Memory Man Deluxe eldre type

Phase 90

Jam Pedals the Big Chill - til salgs

EH Micro POG

Boss GE7

Crazy Tube Circuits Starlight Fuzz

Ibanez TS9 - vurderes solgt

Lucid Klon Centaur

Helios Fuzz

Jam Pedals Wahcko +

Helios Fuzz er nyeste pedal på brettet. Veldig kul fuzz som nok er kommet for å bli. Spørs nok om ikke TS9 og The Big Chill må vike plass men ellers er jeg veldig fornøyd med dette brettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ny bandøving, nye muligheter.

a068066f-abf2-4eaf-a21c-9a939c880b1a.jpg

Begynner oppe i høyre hjørnet med Industrialectric Incinerator. Den drøyeste oscillerende fuzzen jeg har vært borti. Så går vi ned til den brune og følger veien langs brettet og med klokka: RM-1N (reverb machine/drone/fuzz/preamp) -> Seppuku OctaveDrone (Pulserende treble fuzz og skranglende oktav opp) - > Smallsound/Bigsound Fuck Overdrive (relativt standard overdrive, men med mye gain på lager og en momentary crackle fotbryter) - > EA sin MASF Possessed (glitch sampler?) -> Dr. Scientist BitQuest (multi-effekt. Flanger/hi-lo pass filter/bitcrusher/reverb/notch filter/ring mod/pitch shifter/delay) -> MWFX Judder (analog sampler/repeater) -> opp til Industrialectric Echo Degrader (skikkelig lo-fi tape delay med masse mekaniske artifacts) -> Smallsound/Bigsound No Memory (delay, minner om en mørkere DMM med pitchmodulasjon) -> Death By Audio Reverberation Machine (ganske streit reverb med gain).

Avlutter med en Death By Audio vokaldelay. Blir første gang jeg tester den i morgen. Spennende! :D

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vanvittig bra ut. Nesten så jeg lar være å poste bilder av det kommende brettet mitt, bestående av Boss GP-10, Pigtronix Infinity Looper og Beatbuddy... blir liksom ikke så fett, selv om det nærmest er ubegrenset hva jeg kan få ut av det. Er glad jeg har kommet meg av analogpedalkjøret. Har ikke tall på hva som har vært innom her. For å gi et lite inntrykk, fant jeg nettopp pedaler til et fullverdig brett, som jeg trodde jeg hadde solgt i en eske i kottet... Eneste jeg virkelig angrer på er at jeg ikke kjøpte en klon eller to da de ikke kostet all verdens. Hadde minst én i handlekurven da jeg fikk øye på noe LALgreier som jeg "måtte ha". Ikke fordi jeg hadde hatt bruk for dem eller noe... Det hadde jo vært fett å for en gangs skyld ikke gå i graverende underskudd ved salg. Apropos LAL... angrer også litt på at jeg solgte oscillofuzzen... Det var en fet pedal!

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne poste bilder av disse mystiske eskepedalene. Jeg tar gjerne en titt! :D

Det blir jo det samme som at jeg skammer meg over de fleste av gitarene mine er inne. Trenger liksom ikke å jakte på #PerfectTone når du maltrakterer alt som plukkes opp av mikrofonene gjennom ørten pedaler. :P

LAL-kjøret har jeg holdt meg unna. Hadde en Cyber Psychic, men den holdte på å sprenge forsterkeren min såpass mange ganger at jeg måtte kvitte meg med den. Helt sinnsyk oscillering med volume swell på den. Eivind August som kjøpte oscilloen din? Den er jo helt rå! ^_^

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerfectTone er ekstra viktig når man er familefar og aldri har tid til å spille. Bør låte fett de 10 minuttene man har til rådighet :P

Ja, det var vel kanskje EA som kjøpte min gamle Hachihachi shiki kebadate hizumaseki SUPER OSCILLO FUZZ" (88)

Navnet i seg selv er nok til å kjøpe den!

Edit: Var vel strengt tatt navnet som fikk meg til å kjøpe den. Det, og alle bryterne. "Aner ikke hva de gjør, men se så mange da". Rett i handlekurven!

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunn til at jeg kjøpte den famøse devi evers oxygen compressor... "jeg liker ikke kompressorer, og har ikke bruk for det heller, men se så fin den er, og så kommer den i en liten tøypose formet som en bamse, og så koster den under 3000" KJØØØØØP :ninja:

Edit: Og slik gikk dagene... et under at jeg ikke havnet på luksusfellen. "Eg ser du har tre blikkbokser med et tvilsomt bilde av en kentaur på, ka e det for någe? Har du tenkt på ka du egentlig bruge pengane dine på Denyeverything?"

Endret av denyeverything
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.