Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Ibanez FGM 400QM Frank Gambale Signature model.

Fantastisk gitar, dette er glatt J-Custom kvalitet!

Denne er selvsagt skreddersydd for sweeping.

Men det morsomme er at denne, i motsettning til det meste jeg har hatt av Ibanez låter meget bra clean!

Satt opp med nye strenger da den skal selges.

Hatt det veldig morsomt med denne i dag, men jeg er en gammel særing som liker baseballbat halser og gamle kjedelige design som strat og tele!😜

2383EC9B-6250-4FF9-A815-2D0B900969AC.jpeg

E3235507-5D4C-4325-BE58-5193641A0ABD.jpeg

Endret av Debris
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kom i går ! Tydeligvis er denne teorien om å minske antall gitarer gått seriøst til helv....jaja det passer vel godt inn "for tiden" ! USA - Japan og Kina representert her . Og kvalitet er  i den rekkefølgen også . Total kostnad inkl. porto 8200,- .

Noe glede må en ha i ellers triste tider !

 

 

9760EFE5-A0F5-4126-BEC6-509F0613B08D.jpeg

2E95DC1D-28B0-4E19-98B2-76853FD99F50.jpeg

42F34968-B00E-422B-BD54-C0A1D78A6653.jpeg

834EE1F6-C75A-466A-839C-520C158A2388.jpeg

A4B96094-F56C-4B67-903B-D4E6A54CACC4.jpeg

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen NGD/Dagens gitar.

Gikk på en (hyggelig) smell for et par måneder siden. Var på tide å oppgradere til bedre kassegitar, etter snart 15 år under 3000 kroners klassen. Bestemte meg for et budsjett på maks 10k, da jeg ikke spiller så veldig mye akkustisk. Endte opp med en Furch Millenium D19 som var utrolig bra, men! Klarte ikke helt å slå fra meg at den ene OM’en jeg prøvde i samme butikk, var jækla god å spille på. Så jeg havnet inn igjen på 4sound... sammenlignet gitarer i ca 4 timer, betalte mellomlegg og endte opp med en Furch vintage 2 OM-SR. Angrer ikke et sekund, selv om budsjettet sprakk til det dobbelte 😅 har igrunn kun spillt akkustisk siden, så det sier vel sitt om gitaren. 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Endret av blackstrat91
Bildeproblemer
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 13.06, CastorFiber skrev:

Er den til salgs?

He he, holder på med diverse diskusjoner med banken for å kjøpe bolig. Nå tror jeg ikke denne rosa gitaren vil utgjøre den største forskjellen på egenkapitalen. :) Så jeg håper den for lov til å bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collings C10 Short Scale ...
Er som en dame man slår opp med hver søndag (eller blir dumpet av...), men da fredagen kommer så ... ❤️ .... 😄

Nå hadde jeg de ute til salgs igjen ... men så fikk jeg i oppdrag å spille inn en backingtrack til 'Aldrig i livet' som en veninne skal synge i et bryllup ... og valgte da denne ... og ... ja ... 

nBU+f3qVSg+u5fmsGJCBOw.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.