Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, germaniumkid skrev:

Her er jeg helt uenig. Så lenge juleølet er på gjæringstankene, er det bare å modde i vei ;)

Juleølet er heldigvis ferdig, ja. Tror det siste skal tappes i morgen. Det "meningsløse" i det er selvsagt at det meste jeg gjør ikke egentlig bedrer spillbarheten på gitarene mine, men det er tilfredsstillende i seg selv. Og gjør forsåvidt at jeg spiller mer enn jeg ellers ville gjort. Neste prosjekt er å Duane Allman-ifisere ferdig Goldtopen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Nashville B-Bender ! :)
Yihaa ! 


Husker jeg blev skikkelig nysgjerrig på B-Bender da jeg så Helbillies på TV i 2006 en gang ... Og SIMSALABANG ! så hadde Guitar Workshop på Bekkestua denne i skiltvinduet ! 😄



 

1CD0C582-23B8-42BC-921E-D508B68A0EBF.jpeg

Endret av juzzizhow
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, juzzizhow skrev:

Kevin Enoch Tradesman Half Fretless ! 🙂
Satt opp med nylonstrenger ! 

D**tvanseklig å spille "rent" på, men skikkelig gøy da man finner 'grooven' og intonasjonen ! 😄
 


 

IMG_0861.jpeg

Fretless B-jo? Dæffen.... første gang jeg har sett. Ser poenget, men har vondt for å høre det.... hehe

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, juzzizhow said:

Kevin Enoch Tradesman Half Fretless ! 🙂
Satt opp med nylonstrenger ! 

D**tvanseklig å spille "rent" på, men skikkelig gøy da man finner 'grooven' og intonasjonen ! 😄
 


 

IMG_0861.jpeg

Solgte ikke du den i et blaff av godt naboskap og gjennomtenkte idéer for lenge siden? Kul sak! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.