Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

8 timer siden, WelhavenT skrev:

Snasen den sorte hss-stratten. På enkelte stratter er humbucker så riktig. 

Husker jeg gas’s veldig på helsort strat med hss etter Hail på Blæst. Kisser kjørte det den gang. Tøft som f..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Slashaxl skrev:

Husker jeg gas’s veldig på helsort strat med hss etter Hail på Blæst. Kisser kjørte det den gang. Tøft som f..

Jeg blir ennå våtere i trusa når stratter dukker opp i den hardere enden av metallen. Sånn som Marduk og Obituary og sånt 😛 Han i Obliteration brukte vel en på siste giggen i Trheim også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, WelhavenT skrev:

Snasen den sorte hss-stratten. På enkelte stratter er humbucker så riktig. 

Jeg skulle egentlig bygge om med aged white brett- cream deksler og knotter og en zebra SD bucker - Men da enkelte Fender folk er veldig opptatt av at alt er originalt samt at denne er "Limited edition 60th"  , så satte jeg på orig pickups og brett igjen . Hvis det er umulig å få solgt , så ser jeg hva det blir til etter hvert .

Kjøpte en annen svart Am Standard HSS ( Pearly gates bucker)  samme uken , som er hakket bedre , men temmelig slitte bånd . Så denne får gå ut .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Jeg skulle egentlig bygge om med aged white brett- cream deksler og knotter og en zebra SD bucker - Men da enkelte Fender folk er veldig opptatt av at alt er originalt samt at denne er "Limited edition 60th"  , så satte jeg på orig pickups og brett igjen . Hvis det er umulig å få solgt , så ser jeg hva det blir til etter hvert .

Kjøpte en annen svart Am Standard HSS ( Pearly gates bucker)  samme uken , som er hakket bedre , men temmelig slitte bånd . Så denne får gå ut .

Hva er forumprisen på den da? 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, WelhavenT skrev:

Jeg blir ennå våtere i trusa når stratter dukker opp i den hardere enden av metallen. Sånn som Marduk og Obituary og sånt 😛 Han i Obliteration brukte vel en på siste giggen i Trheim også. 

Var forresten innom å prøvde den sorte Straten hos Falck på mandag. Totalt feil hals for meg. Likte den ikke i det hele tatt. Men den låt bra! Teste ett par av Falck's egne og en Haar. Og der snakker vi gode halser, men for kostbar. Skal egentlig bare ha en rimelig Strat bare for å ha en, da jeg likevel ender opp med å selge alle Strater jeg kjøper. Tror det må være noe med halsen. Trenger noe mer beefy D tror jeg. Finnes det noen sånne Strater uten å blakke meg helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Evil_Caprino skrev:

Hva er forumprisen på den da? 😀

Får la den ligge på Finn til over helgen først i hvert fall . Satte ikke særlig prutemonn på den . 

 

På 16.5.2019 den 1.14, OsamaFetLaden skrev:

Bra du tar det med fatning. Straks jeg hørte om foredraget, tenkte jeg at her får Sugar endelig tatt seg en tur i kirken igjen.

Kirke er dåp-komf-bryllup-dødsfall for min del . Nå husker jeg ikke hva dette gjelder en gang ..   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Evil_Caprino skrev:

Var forresten innom å prøvde den sorte Straten hos Falck på mandag. Totalt feil hals for meg. Likte den ikke i det hele tatt. Men den låt bra! Teste ett par av Falck's egne og en Haar. Og der snakker vi gode halser, men for kostbar. Skal egentlig bare ha en rimelig Strat bare for å ha en, da jeg likevel ender opp med å selge alle Strater jeg kjøper. Tror det må være noe med halsen. Trenger noe mer beefy D tror jeg. Finnes det noen sånne Strater uten å blakke meg helt?

Får bare prøve til du finner en, tenker jeg. Dukker opp til slutt :) Hadde jævlig flaks med den hvite stratten min. Går ev an å få Falck til å sette på en etter eget ønske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.