Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

12 timer siden, LTBR skrev:

Ørliten avsporing, har vært på seriøs  jakt etter en hvit sg i sikkert over 2 år, men det er fullstendig tørke. Har også fulgt med på finn daglig over 10 år og hvite sg`er har alltid vært "sjelden" å se. For meg virker det som om det er en veldig populær farge på disse, hvorfor lages det ikke nye hvite sg`er lengre?????

Eller fordi det er så få som kjøper det, dermed få av dem på bruktmarkedet. Har riktignok sett et par hvite SG'er de siste månedene på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 3.44, OsamaFetLaden skrev:

SugarDaddy har kjøpt alle. 

Jeg har kun en omlakkert hvis SG standard 1979 . Ellers har jeg null hvite . Dukker lite opp . Det var nylig en eldre 80 hvis SG - special tror jeg der var . Men hvite SG Standard dukker sjelden opp på Finn.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom 2018-Standarden jeg kjøpte fra Evenstad for noen dager siden inn døra. Bruddet er reparert meget bra. Ellers må jeg si den ser helt strøken ut.  Fine bånd, antakelig beste fret ends av alle gitarene jeg har. Satt opp meget bra av Evenstad. Et av de bedre kjøpene jeg har gjort, dette.

jcR8Xzk.jpg

Endret av Gahr
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gahr skrev:

Da kom 2018-Standarden jeg kjøpte fra Evenstad for noen dager siden inn døra. Bruddet er reparert meget bra. Ellers må jeg si den ser helt strøken ut.  Fine bånd, antakelig beste fret ends av alle gitarene jeg har. Satt opp meget bra av Evenstad. Et av de bedre kjøpene jeg har gjort, dette.

jcR8Xzk.jpg

Å her bygges det igjen😉🍻

Snapchat-1174445097.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, Troll skrev:

Hva syns du om 61RI vs de nye standard? Vurdere å skaffe meg en standard etterhvert 😊

Spør du meg? Derek Trucks signaturen min er vel ganske lik en 61 Reissue. Den og 2018 Standarden min føles veldig like, men hodet og bevelingen i cutawayene er litt forskjellige. 2019 modellen 61 Standard ser meget bra ut på bilder i alle fall, men den har vel også noen små forskjeller i forhold til en 61 Reissue. Tror hodet er noe mindre på 2019-modellen, men jeg hadde ikke nølt med å kjøpe 2019, egentlig. Elektronikken og pickups er vel forøvrig også forskjellig (old-school + 57 Classics i Reissue, PCB og Burstbucker 61s i 2019). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.