Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Bruker mest denne . Har en annen som er litt sterkjere men bruker ikke den på nitrolakk .

Virtuoso Premium cleaner .

DSCN0292.JPG

Søkte litt på dette settet (cleaner + polish), og står det er designet for gammel nitro lakk,  så kan nok bruke polishen også på nitroen. Er kjemisk, så ingen slipestoffer i den ifølge beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min 1972 Gibson sg walnut special. Hatt denne skatten noen år nå. Fortsatt like fin å spille på, alt er originalt. Slimneck som fortsatt er 100% intakt, og få skader i treverket. Den blir pusset regelmessig. Har også den originale hardcasen med lilla stoff på innsiden, beautiful greier. 

Den er også til salgs en dag, og ikke til salgs den neste.. da jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal selge den og så kjøpe en Gibson vintage akustisk. Problematisk hverdag med mye bekymring, hva burde jeg gjøre? 

 

IMG_20181213_151702.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en 1965 SG junior i hus for en tid tilbake. Ytterst velbrukt, men låter knall. Den manglet arm på Vibrolaen, hadde Badass-bro, uoriginale knotter og Schaller tunere. Jeg har satt på repro-tunere fra Kluson, byttet til reflector knobs, fått vib-arm på plass og satt på en wraparound fra CrazyParts. Har en sprekk ved jacken som ikke er særlig pent reparert, men det får være. Mojo i bøttevis.

E34e9j7.jpg

3fWvr7x.jpg

 

  • Liker 8
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Emil André Nilsen skrev:

 

Den er også til salgs en dag, og ikke til salgs den neste.. da jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal selge den og så kjøpe en Gibson vintage akustisk. Problematisk hverdag med mye bekymring, hva burde jeg gjøre? 

 

IMG_20181213_151702.jpg

Du kjøper deg en Gibson akustisk i tillegg. Problem løst ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 12/27/2018 at 12:53 PM, juzzizhow said:

Føles mer solid ("stivere") enn tidligere SG:er ! 

Ser ut som 2019 SG Standard er blitt "god gammel Standard" igjen der halsen møter kroppen på bånd 19 versus 22. Dette ble gjort for å få en mer solid og mindre elastisk hals.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ørliten avsporing, har vært på seriøs  jakt etter en hvit sg i sikkert over 2 år, men det er fullstendig tørke. Har også fulgt med på finn daglig over 10 år og hvite sg`er har alltid vært "sjelden" å se. For meg virker det som om det er en veldig populær farge på disse, hvorfor lages det ikke nye hvite sg`er lengre?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LTBR skrev:

Ørliten avsporing, har vært på seriøs  jakt etter en hvit sg i sikkert over 2 år, men det er fullstendig tørke. Har også fulgt med på finn daglig over 10 år og hvite sg`er har alltid vært "sjelden" å se. For meg virker det som om det er en veldig populær farge på disse, hvorfor lages det ikke nye hvite sg`er lengre?????

SugarDaddy har kjøpt alle. 

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.