Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gal etter å selge og bygge


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Skal nok relativt lite til også. :) Rottenikken, hvis dette er den ampen du spiller på til daglig er jeg redd alle tanker om oppgraderinger av pickups og lignende bare er unødvendig forbrenning av mentale kalorier. Faren er at man ikke vil merke det spor forskjell når man bruker en slik amp.

Det høres kanskje rart ut men, man hører faktisk forskjell på gode og dårlige pickups med slike små billigforsterkere. Jeg vil si at, med slike små billigforsterkere, er gode pups en forutsetning for at skal låte "bra."

Endret av jonta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se sluttresultatet :)

Koselig å høre. Det blir litt endringer. Det skal bli 57-62 lyd med CTS. Plekterbrett forblir hvitt med sorte pickups. Slike endringer kommer senere. (Elektronikk og pickups) jeg mangler bare stol nå så er den spilleklar. Snikbildet kommer i morgen. Da har jeg alt for å spille på den. Fender Squire hals forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje rart ut men, man hører faktisk forskjell på gode og dårlige pickups med slike små billigforsterkere. Jeg vil si at, med slike små billigforsterkere, er gode pups en forutsetning for at skal låte "bra."

Ja det skal jeg love deg med sikkerhet. Jeg hadde noe billigskrap i en Strat og da jeg byttet til Fender Japan pickups så ble det nesten et helt annet instrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.