Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste LP i prisklassen 3-4000 kr?


Siss29

Anbefalte innlegg

Tenkte på den youtube- videoen fra sweetwater. Gitaren er sur som f... Jeg er opplært til at når man skal gjøre enten audio eller video-opptak som skal publiseres, er pri 1 å sørge for at instrumentet er stemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æssjj....Ser at både Backstage Musikk og Musikkhandel.no har den inne i Honey Burst til 3199,- ....Det klør så i fingra etter å kjøpe en (enda fornuften sier at jeg ikke trenger den) Og attpåtil har jeg ett "pressmiddel" på gubben og (Han ønsker seg en ny, fancy telefon. Og Gitar er jo fornuftigere, for de holder jo lengre enn ett til to år som gjerne telefoner klikker etter :P )

Noen som har erfaring med de nevnte nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker slike nettbutikker over gitarer før de sender dem ut? Alternativet for meg er å kjøre en time hver vei for å kjøpe gitaren på en 4Soundbutikk i nabobyen (Hvor de ikke får den inn før i neste uke). Der koster den jo i tillegg 700 kr mer nå ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honeybørst ja. :) Veldig fornøyd så langt. Jeg har ikke sjargongen inne for alt på gitarspråket men den låter virkelig helt kult i mine ører og svarer veldig til forventingene. Jeg har da litt erfaring bare ikke så mye med LP. Sikkert mye å hente med en bedre amp og her.. Det får vente, jeg må skru ned veldig i forhold til Squir-Strat'en så sånn sett har jeg fått litt mer på kjøpet.. ;P

Er virkelig fargen så forskjellig fra bildene på Epiphone-siden som det ser ut? Der og på bildene på der de selger dem kan den se litt sånn gul ut i midten og litt sånn grønn-brun ut i kantene. Men på ditt bilde og på videoene på nett ser den mye varmere ut i fargen. Mer mot orange og brun?

Mest sannsynlig blir det handlet på nett for min del, siden nærmeste sted å kjøpe den blir 1 times kjøring hver vei herfra. Men veldig vanskelig å skjønne hvordan de fargene virkelig er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på denne youtubereklamen fra Nevadamusic, så omtaler jo også de en ganske mørk kantet en som honeyburst. Ikke særlig lik på den som er avbildet som honyeburst på Epiphonesiden.

(Se printscreen under. Bildet kommer opp ca 5:17 ut i videoen.)

post-1580-0-86954000-1394290438_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.