Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste LP i prisklassen 3-4000 kr?


Siss29

Anbefalte innlegg

Får kjøpe den her da, for der var den iallfall veldig fin på bildene :P

Den ligner på min, du får komme og se på den.. :P Jeg syns den er mest brun i kantene og mer "honey" i midten. Bursten er kanksjee ikke mitt førstevalg, men tilgjengelighet osv. HC'en i butikken ble faktisk mer vennlig på andrebesøket, ikke så glorete som førsteinntrykket men likevel litt glorete..

Kjøp deg gitar du, hvis den du har er typisk 1000korners billigepi kan det være natt og dag forskjell.

Blir bare veldig mer glad i min, kom hjem fra behagelig fjelltur og kommer hjem til til dag 2 på min hissige LP på 5Wern.. Deilig.. :D Vært så mye Slash-preik tidligre også så jeg har vært på bib og fått meg GNR-bok, blir nok å spille noe derfra i kveld.

PS, så siste innlegget nå, den heter vel Heritage Cherry sunburst på disse også?

PS2: Og der var den gått opp til 3990,- på 4sound, Sparte jeg 300 spenn på å kjøpe i går.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligner på min, du får komme og se på den.. :P Jeg syns den er mest brun i kantene og mer "honey" i midten. Bursten er kanksjee ikke mitt førstevalg, men tilgjengelighet osv. HC'en i butikken ble faktisk mer vennlig på andrebesøket, ikke så glorete som førsteinntrykket men likevel litt glorete..

Kjøp deg gitar du, hvis den du har er typisk 1000korners billigepi kan det være natt og dag forskjell.

Blir bare veldig mer glad i min, kom hjem fra behagelig fjelltur og kommer hjem til til dag 2 på min hissige LP på 5Wern.. Deilig.. :D Vært så mye Slash-preik tidligre også så jeg har vært på bib og fått meg GNR-bok, blir nok å spille noe derfra i kveld.

PS, så siste innlegget nå, den heter vel Heritage Cherry sunburst på disse også?

PS2: Og der var den gått opp til 3990,- på 4sound, Sparte jeg 300 spenn på å kjøpe i går.. :D

Ja blir det kjøpt i nærmeste framtid så blir det vel i Honeyburst. Viktigere med bra lyd enn med 100 % bra utseende til syvende og sist lell.

Så at 4sound hadde økt prisen ja. Enda en grunn til at jeg går mot å handle på nett :) Nå bare må jeg se om jeg finner samvittighet til å bruke såpass med penger på en gitar i stedet for å spare eller noe annet fornuftig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du snakker med 4Sound burde du kunne få den til tidligere pris? Ihvertfall om de har den i butikken har de jo kjøpt den til gammel innkjøpspris vil jeg tro. Jeg fikk min justert og inkludert i prisen er ettårs service innen ett år. De sa det er helt normalt på nye gitarer når den har gått gjennom årstidene med skifte av luftfuktighet og treverket får satt det. Har aldri kjøpt ny gitar før så vet ikke hvor kritisk dette er men ta det med i beregningen. Det var og forskjell i produksjonen på de to i butikken her så valget ble jo sånn sett lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoachimV: Nærmeste 4Soundbutikkene hadde de ikke inne en gang, så det er vel lite sannsynlig :)

Sitter og sjekker ut diverse videoer med Epiphone Les Paul Junior og Epiphone Les Paul Standard Plus Top Pro.....milevis forskjell på kvalitet på lyd der. Men også milevis forskjell på hvor flinke de er de som spiller på de. De jeg finner som spiller på Epiphone Les Paul Junior, virker jo stort sett til og med dårligere på gitar enn meg (og det sier litt :P) Dermed får man kanskje ikke det beste inntrykket av hvor stort/lite potensiale min nåværende gitar har. De som er litt flinke på gitar kjøper vel gjerne ikke Epiphone gitarer til rundt 1000kr :P. Jeg liker dog veldig godt det jeg ser og hører av Epiphone Les Paul Standard Plus Top Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.