Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yndlingsband gjennom tidene


Magnus_SB

Anbefalte innlegg

Her og. Jeg hev meg riktignok på under Californication, som jeg anser som en veldig solid plate, men jeg hører fortsatt på dem titt og ofte. Stadium Arcadium hadde et par fete låter.

Jeg hadde heller ikke hørt om dem før Californication, men jeg klarer å kose meg med så og si alle platene deres! Veldig mye forskjellig, men jeg liker det aller meste =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig, im with you med Josh på gitar er faktisk også en av favorittene mine. Rart, liker ikke "meldomperioden" så godt som helt helt i starten der hvor de var mest funky liksom, og nå i slutten hvor det er helt annerledes igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Jeg hev meg riktignok på under Californication, som jeg anser som en veldig solid plate, men jeg hører fortsatt på dem titt og ofte. Stadium Arcadium hadde et par fete låter.

Stadium Arcadium kunne blitt et nær perfekt enkelt album. Ikke mange nok høydepunkt til dobbel-formatet.

On topic: Guns'N'Roses/Slash var vel min største inspirasjon den gang da. Ellers må Alice In Chains, Pearl Jam, RHCP, Green Day, og Springsteen tom "Born in the USA" nevnes.

Syntes jeg måtte utelate mange nå, men kan vel Ikke ramse opp alt som har inspirert opp i gjennom heller:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sprek kombo, antakeligvis, men de to all-time favorittbanda er nok Iron Maiden og Green Day. Føler også jeg må nevne Frank Turner. Et ganske nytt bekjentskap, men musikken hans har betydd mer for meg det siste året enn hva noen annen artist har gjort.

RHCP er også et band jeg har likt en stund, og som jeg fortsatt hører på til stadighet, men jeg må dog innrømme at jeg synes Californication er den første gode skiva dems. Det er en fantastisk plate, og jeg synes også By The Way og Stadium Arcadium er veldig bra plater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to Banda som har alltid vært på topp hos meg er Black Sabbath & Metallica.
Ellers så har jeg fått veldig sansen for Kvelertak, Thin Lizzy, D-A-D og Gary Moore i det siste.
Kanskje en litt merkelig kombo men den funker for meg, og det er musikk som gir meg så mye! (spesielt Gary Moore!).

Endret av tallicafan96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.