Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yndlingsband gjennom tidene


Magnus_SB

Anbefalte innlegg

Hmm..

Skal prøve å unngå og tenke "band som fikk meg til å ville spille gitar".

Dream Theater har jeg fulgt siden begynnelsen av siste halvdel av 90-tallet. Jeg ramlet av etter "Train of Thought", men må liksom allikevel sjekke ut alt de gutta kommer med.

Opeth har jeg vel fulgt en 10-12 år og er fortsatt "der oppe" for min del, selv om jeg ikke helt liker utviklingen deres..., men det får så være.

Ryan Adams, også er stor, stor favoritt her i gården som har fått enormt mye spilletid de siste 10 årene.

Knut Reiersrud kommer jeg alltid tilbake til og "Tramp", "Klapp", "Blå Koral" og et par av blues-skivene hans blir jeg aldri ferdig med.

The Flower Kings har jeg også fulgt jevnt og trutt siden slutten av 90-tallet.

Pain Of Salvation. Stor fan siden årtusenskiftet. "Blodfan", men mistet litt interessen når den store "comebacket" med "Be" ikke ble så fett som "alle" trodde... "Road Salt"-platene er heller ikke så veldig spennende. En del bra låter, men ikke jevnt over bra nok.

RHCP også blant favorittene, men de kunne egentlig lagt inn årene etter "Californication". Har ikke brydd meg særlig med hva de har gitt ut etter denne, men jeg lever fint på "Blood Sugar Sex Magik" og "One Hot Minute". De to platene har betydd mye, men usikker om bandet sådann karrer seg inn over en "yndlingsliste".

Felles for bandene her, bortsett fra Red Hot Chili Peppers, som bare var her en gang i den perioden jeg syns de var spennende nok - i kjølvannet av "Californication"-utgivelsen, er at jeg har vært på konsert med de mer enn tre ganger (bortsett fra The Flower Kings, som bare har hatt konsert her i Norge en gang hvor jeg har kunnet vært der..., for så vidt ikke sett Pain of Salvation mer enn to ganger, av samme grunner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pain Of Salvation. Stor fan siden årtusenskiftet. "Blodfan", men mistet litt interessen når den store "comebacket" med "Be" ikke ble så fett som "alle" trodde...

La meg bare uttrykke hvor sinnsykt uenig jeg er i akkurat dette (og siden jeg har sett dem seks ganger har jeg høyere autoritet :P ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.