Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yndlingsband gjennom tidene


Magnus_SB

Anbefalte innlegg

Trodde det bare var bassister som hadde Chillipepers som favorittband :)

Jeg likte de godt rundt Mothers Milk tida og begynte å gå litt lei på BSSM.

Et veldig begrenset band dog, sett de live flere ganger og alle gangene har de måtte starte låter på nytt da ting har rast

Skikkelig sammen!

Kiedis synger jo nesten ei halvtone under pitch live konstant, jaggu er det ille til tider hehe

Vokalistenes Lars Ulrich!

John Frusciante var en god gitarist på Mothers Milk tida, mye tightere før rusmidlene begynte å gjøre sitt inntog for alvor.

Han var jo en GIT gitarist som øvde mye på den tiden

De låt bedre med Navarro, men han var ikke spes god på funktinga.

Han var et litt merkelig valg siden han ikke er den typen gitarist i det hele tatt.

Fra Californication og nyere som jeg har hørt låter det ganske så tannløst og kalkulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led Zeppelin for meg. Litt overasket at jeg foreløpig er den eneste med disse som favoritt!

Elsker riffene til Page. Hver gang jeg hører de ser jeg for meg Jimmy Page står å gestikulerer på sitt egent vis med armene, samtidig som han skjærer tenner og det skummer av sikkel og spytt. Ser ut som om han har et overtrykk på 10 bar inne i kroppen ;-)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All time : Tallica Nå: Machine Fucking Head og Slayer. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

Temmelig sikker på at Metallica og Dream Theater er de som jeg har hørt mest og lengst på, selv om jeg ikke er like stor fanboy i dag. Sjekka for moroskyld hvilke band jeg har hørt mest på siden februar 2011, via last.fm:

1 Magnus Moriarty 328

2 hgh 307

3 Nekromantheon 290

4 Judas Priest 249

5 Kvelertak 234

6 Prince 230

7 Major Parkinson 200

8 Oslo Ess 191

9 Wobbler 186

10 Mastodon 184

11 Aura Noir 150

12 Pantera 144

13 Opeth 143

14 Yngwie Malmsteen 129

15 Grand Island 127

De fleste av disse bandene har jeg oppdaga i nyere tid, og de har derfor ganske høy frekvens her. Judas Priest, Prince, Pantera og Opeth er tydeligvis stayerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre band jeg har sørget for å ha det meste av utgivelsene fra,

og det er The Beatles, Led Zeppelin og King Crimson.

Det er nok en god del band og artister som lurer like under, med dette er de tre på topp.

Og toppen av toppen er selvfølgelig The Beatles.

Deres sju år i studio overgår alt annet med klar margin både når det gjelder kvalitet og kvantitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallicaaaaaaaa \m/, \m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,\m/,

nei...

Metallica var ufattelig fett en gang i tiden og gjennom fryktelig mange skiver (men dette husker sikkert ikke du noe av).

Men nok om metallica; hva med å svare på topic? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.