Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Ernieball Musicman Silhouette Special Edition White


Tandbergern

Anbefalte innlegg

Har aldri tatt i en Silhouette, så jeg kan ikke si noe om den i forhold til Luke, men jeg har stor tro på at MusicMan holder topp standard over hele linja!

Om du kan få 15000 for den er kanskje i meste laget.. Men det er jo lov å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er svært fornøyd selv :)

Hva tror dere jeg kan få solgt denne gitaren for? Er 15000,- mye å håpe på? Selger kjøpte visstnok gitaren i Canada i 2007 for 25000. Det er bare en liten kosmetisk skade som ikke har noe å si for noe. Man kan også se at skaden ikke har skjedd fordi gitaren har dettet i bakken, men fordi man har mistet et eller annet oppå den.

Skade2_zps2385f2d6.jpg

skade_zps2d505bef.jpg

Vet ikke spesifikt i forhold til denne modellen, men music man gitarer holder vel rundt omkring en 10-12k på brukt markedet for de mest "vanlige" modellene. Som for eksempel JP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=41586424

Jeg tror dette er en mer realistisk pris. :)

Nå er jo min Special-modell, i tillegg til at min har lønne-gripebrett. Vet ikke om dette hever prisen litt? Personlig liker jeg lønn bedre enn rosentre.

Du får en ny silhouette rundt 1500$ på ebay, så jeg tror nok 15k er litt i overkant av hva du kan forvente...

Kos deg heller med gitaren ;)

Joda, koser meg med den hele tiden :) Har ingen planer om å selle i nærmeste framtid uansett.

Endret av Tandbergern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silhouette Special koster 16700 ny på sound1.no, så tror nok 8-10k kan være en realistisk pris på bruktmarkedet. Det har vært kjøpers marked en stund, og det forandrer seg neppe med det første, så 8 er nok også mer realistisk enn 10, selv om du såklart kan være heldig.

Tror nok ikke du får noe ekstra for at det er gripebrett av lønn bare fordi du personlig foretrekker det dessverre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.