Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bytte ut hele forsterkerhelvetet med Axe/Kemper?


Alfi27

Anbefalte innlegg

Grattis, Alfi! Da håper jeg du har fått fingrene i noe som passer deg knall! :)

Skal ikke kuppe tråden, men til Debris og Metalbrain: Hvorfor låter det kjipt i headsett? Jeg kan skjønne det dersom man bruker portapro eller lignende, men burde det ikke låte knall med et skikkelig et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Alfi! Da håper jeg du har fått fingrene i noe som passer deg knall! :)

Skal ikke kuppe tråden, men til Debris og Metalbrain: Hvorfor låter det kjipt i headsett? Jeg kan skjønne det dersom man bruker portapro eller lignende, men burde det ikke låte knall med et skikkelig et?

Takker, det tror og håper jeg også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at det KAN låte drit i headset, men om man bygger seg noen egne presets for headsetbruk, synes jeg det låter ganske bra. Funker fett til øving for seg selv og sånt, men jeg ville hatt separate presets for headsett og alt annet.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Debris har jag ett par Dynaudio BM6:or och kan intyga att de låter kanon i hop med Axe II:an (utan att göra inlägget till ett salgsinlägg, men bara för att få det sagt, så måste de tyvärr ut av lägenheten ganska snart, de må bytas mot något mindre pga platsbrist.. just saying). Jag har även ett par Ultrasone 2900 PRO, hörlurar och jag tycker att de också låter bra till Axen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis ... du kommer garantert til å like den.

Det låter selvsagt bedre gjennom monitor men jeg synes det låter helt akseptabelt gjennom hodetlf også.

Litt xtra med romklang/delay så blir det brukanes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfi- det er jo ikke slik at AXE låter bæsj hvis man ikke har akkurat de eller de monitorene.

Vi snakker fine nyanser her, omtrent som "Er hamburgeren best med Idun eller Heinz ketsjup?".

Koble den til et anstendig stereoanlegg, så tipper jeg du får godlyd så det holder en stund. Ikke kjøp deg i hjel nå.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfi- det er jo ikke slik at AXE låter bæsj hvis man ikke har akkurat de eller de monitorene.

Vi snakker fine nyanser her, omtrent som "Er hamburgeren best med Idun eller Heinz ketsjup?".

Koble den til et anstendig stereoanlegg, så tipper jeg du får godlyd så det holder en stund. Ikke kjøp deg i hjel nå.. :)

Fullt klar over det, men føler ikke det låter optimalt i anlegget. Har solgt Mesaen nå så har råd til det, ikke noe snakk om å kjøpe seg i hjel ;)

Da var spørsmålet om jeg skal kjøpe monitorene til Tuff eller CLR... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.