Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Det er en slik sak *Bilde*

Den gjør at du kan gi strøm til flere pedaler ut av kun en adapter. F eks, hvis du har en strøm adapter til en boss pedal, kan du putte en sånn chain på den og vips kan du drive mange fler pedaler..

Enkel forklaring, så kan man jo gå inn i detaljer om positive og negative sider osvosv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan seriekoble så mange du vil til et punkt der kablene ikke vil kunne føre nok strøm og smelte...

Du kan nok trygt koble alle pedalene du vil på daisy chains bare sørg for at vegg adapteren din leverer nok strøm til pedalene ^_^

Ellers....

Atomic_Explosion.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på her snart da jeg må få laget til meg nytt brett da har byttet ut så og si alt fra jeg startet.. fixed brett ble da ikke så veldig konge lenger..

Men må finne meg noe brun borrelås, billigt.. Noen tips?

Skal ha utførelse i tweed så da blir det penere med brun kontra svart borrelås ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke på hobbysjapper som selger gardiner og shit. De bruker å ha sånt. :)

Joda, dårligt med det i strøken tho.

Har skjekket litt rundt på ebay også forøvrig.

Problemet er at jeg helst vil ha rundt 6cm + bredt, samtidig som det er lim på baksiden (ikke sy på)

da er plutselig utvalget litt dårligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har lenge rota litt med eit pedalbrettprosjekt, og i dag fekk eg tid til å få gjort litt. Basisen er ein flight som er meint til ein lysmikser, Showmaster 24. Akkurat passelig for 8-10 pedalar. Kjøpte min fra Nederland, kom vel på ca 800 totalt.

_MG_3257.JPG

Med litt gjenbruk og litt handling på clas og biltema, her har du ideén:

_MG_3252.JPG

Med litt pedalar randomly plassert for å illustrere:

_MG_3253.JPG

Tiers from heaven! Aldri meir tråkke på knottar:

_MG_3255.JPG

Manglar framleis litt før eg er ferdig, tanken er å bygge eit lite hus i bakkant, med tilkoblingar i luka bak. Er i alle fall ganske nøgd! Kjem nok til å ta ei god stund før eg er ferdig i mitt tempo, men noko må ein jo gjere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Heisann!Jeg er vel det man kaller fersking når det kommer til pedaler, men tenkte jeg skulle snekre sammen et pent lite brett til å samle pedalene mine på. Det er ikke snakk om det store greiene, maks 5-6 pedaler av beskjeden størrelse. Jeg vil helst lage et brett der jeg kan ha pedalene på én rekke etter hverandre, men dette er ikke et must.

Så det jeg gjerne vil vite er om det er noen som har noen gode råd å komme med? Alt fra utforming av brettet til en praktisk løsning på strømforsyning til pedalene, eller andre tips og triks jeg ikke har tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.