Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler T-rex sin borrelås! Den ser veldig mye kulere ut enn Biltema sin og den er faktisk billigere. For kun 89,- får man to store ruller med pedalvelcro/borrelås! ;)

Vel, borrelås ser vel ganske lik ut? Hvor mye koster T-rex sin for f.eks: 3 meter x 25mm eller 3 meter x 50mm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi tar utgangspunkt i hva du betalte på butikk og at den er rundt 50mm bred så er den dyrere enn biltema sin som koster ca 50,- for 2 meter.

Men samme det altså, noen tikronere er liksom ikke all verdens. Hvis T-rex typen er bra er jo tilgjengeligheten fort et poeng i seg selv. Hva er bredden ca? og eksisterer det ulike bredder? peil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversiden:

post-8017-0-16219200-1336411157_thumb.jp

Undersiden:

post-8017-0-08678300-1336411160_thumb.jp Fisherman's Friend, beste strømfordeleren!

Fungerer helt greit, akkuratt passe stort.. Får jeg for lite plass er det på tide å kvitte seg med noen pedaler.. eller bruke en multieffekt ;)

Har lenge tenkt på en enkel med plass til 4 pedaler; Tuner, OD, Muff, Sunbender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du enda bruker Heineken ampen din andreas : )

---------------------------------

Edit: Hva er det som ligger til høyre for brettet ditt? amp prosjekt eller noe?

---------------------------------

Må inrømme at jeg feller en liten tåre av å lese hvor man kan kjøpe billigst borrelås. Snakk om en sum av hundre kroner pluss/minus, og man vil fremdeles spare penger på det... jeeze.... Ville heller sett på kvaliteten. Kan hende forskjellige biltema butikker selger forskjellig borrelås, men har erfaring med at biltema sitt har utrolig lite grep, mens alle andre her sier at den er kjempebra.. hmm

Tenker å oppgradere min planke (bokstavelig talt) med noe litt bedre. Usikker på om jeg bare skal lage et større og bedre brett, eller bygge det inn i en koffert... hmm...

Endret av Carlsenth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lagde jeg selv ja, kom på godt under 100-lappen! Delene er bestilt fra taydaelectronics.com :wub: + en 24VDC adapter fra ebay som kosta 36,- inkl. frakt.

Lagde den i prinsippet for å få 18,12 og 9V ut av samme boksen.

Det blir nok fortsatt en daisy chain eller to, men det er kun parallellkobling for å kunne bruke flere pedaler på utgangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.