Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spellemannskandalen


davidsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denne debatten viser hvorfor det ikke er lurt å blande forskjellige etniske grupper. Mennesker er rett og slett flokkdyr. Flokker liker ikke at noen forstyrrer deres flokk.

Og dette er på ingen måte et rasistisk utsagn. Jeg er på knærne etter en jente fra sør-Europa.

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatet både Plumbo og Kaizers før dette skjedde, og hater begge bandene mer i dag. Latterlig utsagn av han Plumbo-dusten, men enda mer på trynet av Kaizers-Terje å skulle leke moralist ved å helle øl over ham mens han faktisk står og beklager seg. Håper han blir tvunget til å komme med en formell unnskyldning, akkurat som denne fjotten som ikke tenkte seg om før han åpna kjeften.

Han hadde vistnok beklaget seg på facebook, ingen som kan helle pils i håret hans da vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årenene har jeg begynt å innse at ting faktisk var bedre før.

Nå griner alle for alt.

Er det så at trådstarter fortsatt digger kaizer-terje? Er han fortsatt din store helt?

Eller har du fått litt mer gangsyn igjen?

Jeg har nok fått mer gangsyn igjen. Når jeg starta tråden hadde jeg akkurat fått med meg hva som skjedde og skrev ting i affekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en lat debatant - så jeg bare limer inn det jeg skrev på FB i går morgens:

Jeg så ikke spellmansprisen (var på julebord). Men takket være internætt så har jeg fått med meg noe av det skjedde, og har følgende kommentar: Jeg er kanskje godt over gjennomsnittet motstander av hverdagsrassisme og fordummende fordommer, men jeg greier ikke helt å se at "mokkamann" er et rasistisk uttrykk. Kanskje var det noe i sammenhengen der jeg ikke helt har fått med meg siden jeg ikke så programmet, men uansett forstår jeg det slik at det var (forsøk på) en fleip, og som han beklaget etterpå. Let it pass - og bekjemp rasisme der den virkelig eksisterer. Dårlige (og gode- ref. Frode Øverli) vitser ang. alle de forskjellige egenskaper vi mennesket har må være lov. Så fyr løs i kommentarfeltet med vitser om bleike, skalla, halvfeite rockere i 40-årskrisa. Jeg lover å ikke lage oppstandelse i media om noen treffer litt skeivt. God søndag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Har Kaizers også gjort og sagt en del forkastelige ting opp gjennom årene? UMULIG! De er jo Norges fremste moralister! Som stort band er det jo naturlig at man mener mye om det meste, liksom. Kidsa hører jo på dem, liksom. Rasisme ække greit, men homohets er det, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama hadde den store gleden av å sitte ved siden av Geir Zahl på flyet en gang hun skulle hjem til Trøndelag på besøk. Det endte opp med at han skjelte henne ut fordi hun skulle til Steinkjer, og ikke på Kaizers i Trondheim :lol: Jævla latterlige folk det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke å snu spørsmålet mitt på hodet. Jeg snakket om hudfarge. Asiat er ikke en hudfarge.

Touché !Ordkløveri / polemikk. Denne tråden gikk fra moccamenn og utviklet seg til å favne om hverdagsrasisme. Hudfarge er en del av rasebegrepet, men nå passet det naturligvis å bruke det isolerte farge-kortet. :lol: Litt tassen, men du slipper vel unna med den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.